Rod i regninger hos CBB

CBB har rod i regningerne til sine kunder. En enkelt kunde har kæmpet i flere måneder for at få penge tilbage, som er forsvundet fra hans datters mobil-konto.

En kunde hos CBB har kæmpet i månedsvis for at få nogle penge tilbage, som forsvandt fra hans datters mobil-konto hos CBB.

Det skriver Morgenavisen Jyllands-Posten. Problemet startede for Brian Dahl, da han satte 100 kroner ind på sin datters CBB-konto.

»Jeg opdagede først problemet, da jeg satte 100 kr. ind på min ene datters mobilkonto, og dagen efter viste saldoen kun 45 kr.,« fortæller Brian Dahl til Jyllands-Posten om det, der blev startskuddet til utallige telefonsamtaler og e-mails med CBB's kundeservice.

Da han klagede til CBB, blev han i første omgang afvist af kundeservice, med henvisning til at der i øjeblikket var forsinkelser på opdatering af saldo på CBB-konti.

Men senere hen modtog han en e-mail, hvori CBB erkender at have problemer af afregningerne:

»Dog kan jeg se, at saldoen på flere af numrene ser ud til at være med åbenlyse fejl, og derfor ligger sagen stadig hos teknisk afdeling,« lyder det bl.a. i en e-mail sendt til Brian Dahl 6. maj. I samme henvendelse understreger CBB, at kunderne ikke nødvendigvis kan stole på CBB's afregningstal på internettet.

Computerworld Events

Vi samler hvert år mere end 6.000 deltagere på mere end 70 events for it-professionelle.

Ekspertindsigt – Lyt til førende specialister og virksomheder, der deler viden om den nyeste teknologi og de bedste løsninger.
Netværk – Mød beslutningstagere, kolleger og samarbejdspartnere på tværs af brancher.
Praktisk viden – Få konkrete cases, værktøjer og inspiration, som du kan tage direkte med hjem i organisationen.
Aktuelle tendenser – Bliv opdateret på de vigtigste dagsordener inden for cloud, sikkerhed, data, AI og digital forretning.

It-løsninger | Online

ERP Insights 2025

Få den nyeste viden om værktøjer, der kan optimere hele din virksomhed med udgangspunkt i AI og fleksibilitet.

It-løsninger | København Ø

Automatisering med Copilot & Agentic AI

Høst viden og erfaringer fra andre om, hvordan Copilot og Agentic AI i praksis kan skabe værdi og fleksibilitet i din organisation.

Sikkerhed | Online

Erfaringer fra frontlinjen: Sådan ændrer trusselsbilledet sig

Kort og fokuseret digitalt event: Erfaren frontkæmper fra den digitale sikkerhedsverden giver dig overblik og konkrete anbefalinger til det aktuelle trusselsbillede.

Se alle vores events inden for it

Navnenyt fra it-Danmark

Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2025 ansat Katrine Køpke Rasmussen som Consultant. Hun skal især beskæftige sig med sikre vækst i NORRIQS kunders forretninger gennem hendes skarpe rapporteringer. Nyt job

Katrine Køpke Rasmussen

Norriq Danmark A/S

Netip A/S har pr. 19. august 2025 ansat Marck Stadel Klaris som Datateknikerelev ved netIP's kontor i Herning. Nyt job
Sentia har pr. 1. oktober 2025 ansat Morten Jørgensen som Chief Commercial Officer. Han skal især beskæftige sig med udbygning af Sentias markedsposition og forretningsområder med det overordnede ansvar for den kommercielle organisation. Han kommer fra en stilling som Forretningsdirektør hos Emagine. Nyt job
Netip A/S har pr. 15. september 2025 ansat Jimmi Overgaard som Key Account Manager ved netIP's kontor i Viborg. Han kommer fra en stilling som Sales Executive hos Globalconnect A/S. Nyt job

Jimmi Overgaard

Netip A/S