Rod i regninger hos CBB

CBB har rod i regningerne til sine kunder. En enkelt kunde har kæmpet i flere måneder for at få penge tilbage, som er forsvundet fra hans datters mobil-konto.

En kunde hos CBB har kæmpet i månedsvis for at få nogle penge tilbage, som forsvandt fra hans datters mobil-konto hos CBB.

Det skriver Morgenavisen Jyllands-Posten. Problemet startede for Brian Dahl, da han satte 100 kroner ind på sin datters CBB-konto.

»Jeg opdagede først problemet, da jeg satte 100 kr. ind på min ene datters mobilkonto, og dagen efter viste saldoen kun 45 kr.,« fortæller Brian Dahl til Jyllands-Posten om det, der blev startskuddet til utallige telefonsamtaler og e-mails med CBB's kundeservice.

Da han klagede til CBB, blev han i første omgang afvist af kundeservice, med henvisning til at der i øjeblikket var forsinkelser på opdatering af saldo på CBB-konti.

Men senere hen modtog han en e-mail, hvori CBB erkender at have problemer af afregningerne:

»Dog kan jeg se, at saldoen på flere af numrene ser ud til at være med åbenlyse fejl, og derfor ligger sagen stadig hos teknisk afdeling,« lyder det bl.a. i en e-mail sendt til Brian Dahl 6. maj. I samme henvendelse understreger CBB, at kunderne ikke nødvendigvis kan stole på CBB's afregningstal på internettet.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Fiftytwo A/S
Konsulentydelser og branchespecifikke softwareløsninger til retail, e-Commerce, leasing og mediebranchen.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Cyber Security Summit 2025: Her er truslerne – og sådan beskytter du dine kritiske data

Deltag og få værktøjer til at beskytte din virksomhed mod de nyeste cybertrusler med den rette viden og teknologi.

19. august 2025 | Læs mere


Cyber Security Summit 2025 i Jylland

Deltag og få værktøjer til at beskytte din virksomhed mod de nyeste cybertrusler med den rette viden og teknologi.

21. august 2025 | Læs mere


AI i det offentlige: Potentiale, erfaringer og krav

Hør erfaringerne med at anvende AI til at transformere og effektivisere processer i det offentlige – og med at sikre datakvalitet, governance og overholdelse af retningslinjer.

27. august 2025 | Læs mere