Teleselskabet Club Blah Blah skal fremover hedde CBB Mobil. Navneskiftet skal understrege at teleselskabet nu satser på en anden målgruppe end tidligere.
"Vi har fra starten udelukkende satset på at få kunder i aldersgruppen 15-25 år. Det er lykkedes, og vi vil nu også fokusere på andre målgrupper - derfor har vi valgt at ændre navnet til CBB Mobil," siger Teddy Søgaard Pedersen, adm. direktør i teleselskabet.
Det gamle navn skulle signalere, at man henvendte sig til de unge, som har et stort mobilforbrug. Med navneskiftet lanceres en strategi, hvor man vil kapre kunder fra de øvrige lavprisselskaber.
"Club Blah Blah var et frækt valg, men med skiftet til CBB Mobil vil vi vise, at vi nu også henvender os til de, som måske ikke har så ekstrem en mobilkultur som de unge. Med navnet CBB Mobil kan vores nuværende kunder fortsat identificere sig med os, mens det tiltaler en bredere målgruppe og alle aldersgrupper," siger Teddy Søgaard Pedersen.