Bindingsafgørelse udsat

Afgørelsen om hvor længe en mobilkunde må bindes til sin mobiltelefon er udsat tre uger.

Konkurrencestyrelsens nærmere afgørelse om hvorvidt det er i orden for teleselskaberne, at binde deres kunder til telefonerne i 12 måneder, er udsat.

Det oplyser Konkurrencestyrelsens Niels Rytter ifølge Dagbladet Børsen. Årsagen er, at styrelsen fortsat er ved at indhente oplysninger om erfaringer fra udlandet.

Forbrugerombudsmanden og IT- & Telestyrelsen er imod en 12 måneders bindingsperiode, men Konkurrencestyrelsen gav tidligere i år 3 lov til at binde sine kunder i 12 måneder.

Mere om samme emne

Netcompany A/S

Network Engineer

Københavnsområdet

Politiets Efterretningstjeneste

PET søger specialist med fokus på on-prem Endpoint Management

Københavnsområdet

KMD A/S

Contract & Vendor Manager

Københavnsområdet

Navnenyt fra it-Danmark

Signifly har pr. 1. august 2025 ansat Anders Kirk Madsen som Tech Lead. Anders skal især beskæftige sig med at hjælpe Signiflys offentlige og private kunder med at styrke forretningen gennem teknisk solide løsninger. Anders kommer fra en stilling som Business Architect hos SOS International. Nyt job
Netip A/S har pr. 15. september 2025 ansat Jimmi Overgaard som Key Account Manager ved netIP's kontor i Viborg. Han kommer fra en stilling som Sales Executive hos Globalconnect A/S. Nyt job

Jimmi Overgaard

Netip A/S

Signifly har pr. 1. august 2025 ansat Morten Eskildsen som UX Lead. Han skal især beskæftige sig med styrke bureauets kompetencer inden for UX og digital strategi i konsulentteamet og arbejde på tværs af alle afdelinger. Han kommer fra en stilling som CDO, UX & Digital Strategy Consultant hos Zupa. Nyt job

Morten Eskildsen

Signifly

Adeno K/S har pr. 22. september 2025 ansat Steen Riis-Petersen som ServiceNow Expert. Han kommer fra en stilling som Senior Manager hos Devoteam A/S. Nyt job