IBM giver ServiceGruppen udmærkelse

IBM har udnævnt ServiceGruppen til »Premier Warranty Service Provider«. ServiceGruppen modtager udnævnelsen, fordi mere end 85 procent af kunderne i 2002 har været tilfredse med ServiceGruppens ydelser, begrundes det.

Da »Premier Warranty Service Provider« er en del af et partnerprogram baseret på »pay for performance«, så følger der mere end æren med udnævnelsen i form af bonus og en række andre fordele. Det er cirka 10 procent af IBM's business-partnere, der bliver udnævnt som »Premier Warranty Service Provider«.

»Vi er naturligvis glade for, at både IBM og deres kunder er meget tilfredse med vores arbejde - eller som det hedder på diplomet "outstanding quality and service and superior customer satisfaction levels". Ikke mindst fordi det var vores første hele år som IBM business-partner, synes jeg, at vi har grund til at være stolte, siger ServiceGruppens warranty & purchase manager Kenneth Sverker Nilsson, der netop er hjemvendt fra et arrangement for nordamerikanske og europæiske »Premier Warranty Service Providers« i Orlando, USA.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Ed A/S
Salg af hard- og software.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Computerworld Cloud & AI Festival 2025

Glæd dig til to dage, hvor du kan netværke med over 2.400 it-professionelle, møde mere end 50 it-leverandører og høre indlæg fra +90 talere. Vi sætter fokus på emner som AI; infrastruktur, compliance, sikkerhed og løsninger for både private og offentlige organisationer.

17. september 2025 | Læs mere


IT og OT i harmoni: Sikring uden at gå på kompromis med effektiviteten

IT og OT smelter sammen – men med risiko for dyre fejl. Få metoder til sikker integration med ERP, kundesystemer og produktion. Tilmeld dig og få styr på forskellene og faldgruberne.

24. september 2025 | Læs mere


NIS2: Vi gør status efter tre måneder og lærer af erfaringerne

Vær med, når vi deler oplevelser med implementering af NIS2 og drøfter, hvordan du undgår at gentage erfaringerne fra GDPR – og særligt undgår kostbar overimplementering.

30. september 2025 | Læs mere