Firma håber på headset-tvang

Headset-firma glæder sig over at danskere vil bruge headset, hvis arbejdsgiveren tvinger dem.

Et headset-firma er kommer med chokerende udtalelser efter en undersøgelse har vist, at danskere stort set ikke bruger headset.

Firmaet GN Netcoms danske direktør finder det positivt, at mange danskere hellere vil anvende et headset i deres arbejde end at tage konsekvensen ved at nægte det.

"Det overrasker os, at så mange holder fast i at bruge telefonen på traditionel vis. Men det er positivt, at danskerne i undersøgelsen svarer, at de er parate til at bruge headset, hvis det bliver påbudt," siger Søren Schønnemann der er landechef i Danmark for GN Netcom, der står bag mærket Jabra.

Ifølge GN Netcom arbejder man mere effektivt, hvis man kan bruge begge hænder. Undersøgelsen, som GN Netcom står bag, viser, at medarbejderne er villige til at bruge den håndfrie teknologi, hvis det bliver påbudt.

Rygter vil vide, at GN Netcom er på vej med en ny undersøgelse, der skal vise, at danskere hellere vil bruge headsets end få skåret hænderne af.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Itm8 | IT Relation A/S
Outsourcing, hosting, decentral drift, servicedesk, konsulentydelser, salg og udleje af handelsvarer, udvikling af software.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
ERP-trends 2024

Bliv derfor inspireret til, hvordan du kan optimere dine systemer og processer når af nogle af de fremmeste eksperter på ERP-markedet dele deres iagttagelser af det aktuelle marked og vurderinger af, hvad vi har i vente de kommende 3-5 år. Vi sætter også fokus på, hvordan udviklingen kommer til at påvirke din organisation, hvordan du bedst forbereder og planlægger ERP-indsatsen og om, hvilke faldgruber du skal være opmærksom på.

02. maj 2024 | Læs mere


Datadrevet forretning: Skab enestående kundeoplevelser med viden og data i centrum

Data står i centrum, når du skal styrke kundeoplevelsen – eller det burde det i hvert fald gøre. På denne konference vil du møde eksperter indenfor CX og komme i dybden med, hvordan du sætter data, transparens og viden til at arbejde for dig i din Customer Experience-strategi.

07. maj 2024 | Læs mere


Kunstig Intelligens (AI) Masterclass - fra futuristisk idé til uundværlig ressource

Velkommen til en Masterclass om kunstig Intelligens (AI) og den transformative kraft, som kan tage din organisation og karriere til næste niveau. AI er gået fra at være en futuristisk idé til at blive en uundværlig ressource for virksomheder over hele verden og har allerede sat sit præg på den måde, som vi arbejder på, træffer beslutninger og kommunikerer med vores kunder.

07. maj 2024 | Læs mere