Artikel top billede

Paradise Hotel-succes pressede TV3 over på YouTube

Interessen for babes og bikinier overmandede teknikken hos TV3.

Halvdelen af danskerne bruger internettet, mens de ser tv. Det viser de seneste tal fra DRs "Medieudviklingen 2011" (pdf).

Det fik TV3 at føle i denne uge, hvor programmet Paradise Hotel havde premiere. Mandag og tirsdag var programmets univers på nettet ekstra populært.

"Det er korrekt, at vi havde nogle problemer i begyndelsen af ugen. Det hænger sammen med, at vi havde 50 procent flere unikke besøgende, end da vi startede sidste sæson," siger Lars Mossing, der er nytiltrådt Head of Business Development hos TV3.

Så i flere omgange var serverne overbelastet.

"Vi havde faktisk forventet en stor stigning, så det er selvfølgelig lidt utilfredsstillende, at vi alligevel ikke kunne imødekomme interessen". 

TV3 var blandt andet nødtvunget til at lægge programmet Paradise After Dark, der kun skal vises på nettet, ud på YouTube og pege seerne i den retning.

Koks i afspilleren

Men det var ikke udelukkende på grund af stor interesse for de bikini-klædte deltagere og den storbarmede bokser-søster Linse Kessler, at online-seere måtte gå forgæves efter indhold på hjemmesiden under og efter udsendelsen.

Ifølge Lars Mossing var der samtidig en fejl i stationens svenskudviklede videoplayer.

TV3 beklager sammenfaldet af de tekniske uheld og mener, at problemerne nu skulle være løst.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Advania Danmark A/S
Hardware, licenser, konsulentydelser

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Computerworld Summit 2021

En moderne digital vindervirksomhed bringer nye teknologier i spil, skaber digital innovation, udnytter data som styringsværktøj og ser verden som én stor markedsplads. Men succes kræver, at du ved, hvor den dyre teknologi kan gøre den største forskel i forretningen. Den kræver, at du ved i hvilken retning den øgede politiske regulering af teknologi og data bevæger sig hen. Og den succes kræver, at du kan udnytte teknologien til at automatisere og skalere til gavn for bundlinjen og budgettet.

26. oktober 2021 | Læs mere


CIO Trends 2021: Sådan ser teknologiradaren ud hos Danmarks bedste CIOs

Teknologien i virksomheder spiller i den grad en større og større rolle, hvor vi er nødt til at stille endnu større krav til, hvordan vi udnytter den, og hvilke muligheder den giver. Spørgsmålet er dog, hvordan man formår at lede en virksomhed, der konstant skal forholde sig til teknologiens forandringer.

16. november 2021 | Læs mere


How to Sikkerhed: Awareness, email fraud og phishing

Man kan aldrig vide sig sikker, for uanset hvor godt man sikrer sig mod hackerangreb og anden svindel, vil hacker næsten altid være et skridt foran. De går efter organisationernes svageste led i håbet om at kunne snyde sig til data, penge eller andet værdifuldt. Få derfor konkrete bud på, hvordan du kan gribe opgaven an og understøtte et effektivt awareness-niveau i din organisation med enkel, men velfungerende, teknologi.

17. november 2021 | Læs mere