Det handler ikke kun om opdateringens kvalitet. Ofte handler det også om, hvordan opdateringen bliver timet.
Derfor har det amerikanske iværksættermagasin Inc. fundet en række gode råd til, hvordan du sikrer, at dine Facebookopdateringer bliver sendt afsted i det helt rigtige moment.
Gode opdateringer får høj eksponering
En Facebook-opdaterings succes kan ofte defineres ved, hvor mange personer den er blevet eksponeret for.
Og det er ikke en konstant. Du ser sjældent alle de opdateringer, som en virksomhed laver. Eksempelvis tyder meget på, at Facebook for nylig har ændret i sin algoritme, således at opdateringer fra virksomheder nu bliver eksponeret for færre og færre personer.
Men til gengæld bliver Facebook-opdateringer eksponeret for flere og flere personer, hvis den bliver liket og kommenteret meget. Det vil sige, at der er større sandsynlighed for, at du ser en opdatering fra en perifær ven eller en virksomhed, du sjældent er i kontakt med, hvis opdateringen bliver liket og kommenteret heftigt.
På den næste side kan du se fire tip til, hvordan du gør din Facebook-opdatering mere succesfuld ved at poste den på det helt rette tidspunkt.
Artiklen fortsætter på næste side...