B&O klar med kraftfuld Bluetooth-højttaler

Beolit 15 er en kraftfuld bærbar Bluetooth-højttaler med True360 omnidirektionel lydspredning, op til 24 timers afspilning på en opladning, Bang & Olufsen Signature Sound og materialer i høj kvalitet.

Artikel top billede

(Foto: Computerworld)

Af Rasmus Elm Rasmussen, Alt om Data

Denne artikel er oprindeligt bragt på Alt om Data. Computerworld overtog i november 2022 Alt om Data. Du kan læse mere om overtagelsen her.

Kort efter introduktionen af den bærbare BeoPlay A2 præsenterer B&O PLAY nu Beolit 15 – en stærkere Bluetooth-højttaler, der følger i fodsporene af sine legendariske forgængere (de første Beolitter er fra 1930'erne) og indeholder moderne teknologi og et stilrent skandinavisk design.

Den nye True360-lydteknologi sørger for, at alle får samme musikoplevelse, uanset hvor i rummet de befinder sig. Med hele 240 watt spidseffekt er der rigeligt med råstyrke under kølerhjelmen til at fylde selv større rum, og Bang & Olufsen Signature Sound skal sørge for at lyden gengives naturligt, kraftfuldt og rent.

Med Bluetooth 4.0-teknologien er det nemt og hurtigt at tilslutte og afspille musik fra enhver Bluetooth-enhed. Ét tryk på en knap, og få sekunder efter er du klar til at nyde din musik. Det indbyggede batteri med op til 24 timers spilletid på en enkelt opladning sikrer, at du kan tage Beolit 15 med dig overalt.

”Hos B&O PLAY tvinger vi konstant os selv til at tænke i nye baner, men også til at gøre det bedste endnu bedre,” forklarer Henrik Taudorf Lorensen, Corporate VP hos B&O PLAY, og fortsætter: ”Beolit 12, som vi lancerede i 2012, er både fantastisk og ikonisk. Med Beolit 15 har vi raffineret 12'eren ved at redesigne akustikken helt og tilføje mange af vores nyeste tiltag såsom True360 lydteknologi og lang batterilevetid. Vi mener, det er markedets bedste musiksystem af sin slags.”

Beolit 15 er i handlen nu og koster 3.699 kroner. Den fås i farverne Polar Blue, Natural Champagne og Shaded Rosa.

Læses lige nu

    Annonceindlæg fra DE-CIX

    Enhver strategi for applikationsmodernisering bør tage netværket med fra start

    Modernisering af ældre on-premise-applikationer til cloud-løsninger er en topprioritet for virksomheder globalt.

    Navnenyt fra it-Danmark

    Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2025 ansat Hans Christian Thisen som AI Consultant. Han skal især beskæftige sig med at bidrage til udvikling og implementering af AI- og automatiseringsløsninger. Nyt job

    Hans Christian Thisen

    Norriq Danmark A/S

    Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2025 ansat Alexander Bendix som Consultant. Han skal især beskæftige sig med tilføre nye, friske perspektiver og værdifuld viden til NORRIQS Data & AI-afdeling. Nyt job

    Alexander Bendix

    Norriq Danmark A/S

    Sebastian Rübner-Petersen, 32 år, Juniorkonsulent hos Gammelbys, er pr. 1. september 2025 forfremmet til Kommunikationskonsulent. Han skal fremover især beskæftige sig med Projektledelse, kommunikationsstrategier og implementering af AI. Forfremmelse
    Danske Spil har pr. 1. oktober 2025 ansat Jesper Krogh Heitmann som Brand Manager for Oddset. Han skal især beskæftige sig med at udvikle og drive brandets strategi og sikre en rød tråd på tværs af alle platforme og aktiviteter. Han kommer fra en stilling som Marketing & Communications Manager hos Intellishore. Nyt job

    Jesper Krogh Heitmann

    Danske Spil