Pristjek: Her får du mest underholdning i mobilabonnementet

Der er rig mulighed for at få streaming af musik, film og serier med i mobilabonnementet. Og der kan være gode penge at spare. Se her, hvor du får mest underholdning for pengene.

Artikel top billede

(Foto: Computerworld)

Af Rasmus Elm Rasmussen, Alt om Data

Denne artikel er oprindeligt bragt på Alt om Data. Computerworld overtog i november 2022 Alt om Data. Du kan læse mere om overtagelsen her.

Mobilselskaber forsøger at lokke kunder i biksen ved at tilbyde ekstra services som adgang til streaming af musik og serier fra populære tjenester som Spotify og Netflix. Adgang til e-bøger og magasiner kan også indgå, og der er typisk gode besparelser at hente, når man inkludere tjenesterne i sit abonnement - altså vel at mærke, hvis det er tjenester man har behov for og alligevel havde tænkt sig at bruge penge på. Faktisk kan selve mobilabonnementet i visse tilfælde tjene sig selv ind, hvis du regner besparelsen på tjenesterne sammen. Det er derfor en god idé at tjekke op på, hvad mobilselskaberne kan tilbyde af tjenester, inden du vælger et abonnement. 

Samlino har gjort benarbejdet og tjekket, hvor meget underholdning du kan få for pengene, hos de danske udbydere. 

Mest underholdning i mobilabonnementet. Mest underholdning i mobilabonnementet.

Mest underholdning hos Telmore

Det er Telmore, der giver dig meste for pengene, når man ser på, hvad du får af ekstra underholdningstjenester med i abonnementet.

Til en pris på 1.554 kroner for 6 måneder, får fu 30 GB data og fri tale samt adgang til Telmore Musik, HBO Nordic, TV2 Play: Basis, Min BIO, C More, Flipp og Bookmate.

Den årlige værdi af pakkens ekstra tjenester løber op i 5.842,56 kroner, hvis man skulle købe tjenesterne separat.

Mere om samme emne

Event: Computerworld Summit 2026 - Aarhus

Digital transformation | Aarhus C

Styrk din digitale strategi med konkret brug af AI og ny teknologi. Mød 200 it-professionelle, få indsigter, løsninger og netværk på én dag. Computerworld Summit i Aarhus viser hvordan teknologi skaber forretningsværdi – her og nu.

21. april 2026 | Gratis deltagelse

Navnenyt fra it-Danmark

Signifly har pr. 1. august 2025 ansat Morten Eskildsen som UX Lead. Han skal især beskæftige sig med styrke bureauets kompetencer inden for UX og digital strategi i konsulentteamet og arbejde på tværs af alle afdelinger. Han kommer fra en stilling som CDO, UX & Digital Strategy Consultant hos Zupa. Nyt job

Morten Eskildsen

Signifly

Sentia har pr. 1. oktober 2025 ansat Morten Jørgensen som Chief Commercial Officer. Han skal især beskæftige sig med udbygning af Sentias markedsposition og forretningsområder med det overordnede ansvar for den kommercielle organisation. Han kommer fra en stilling som Forretningsdirektør hos Emagine. Nyt job