Af Rasmus Elm Rasmussen, Alt om Data
Denne artikel er oprindeligt bragt på Alt om Data. Computerworld overtog i november 2022 Alt om Data. Du kan læse mere om overtagelsen her.
Det nye samarbejde giver Burger Kings gæster adgang til et Operator Skin in-game og én times 2XP for hver Whopper, de køber (gælder ikke Whopper Junior).
Burger King annoncerer et samarbejde med den verdensomspændende gaming franchise Call of Duty. Det sker i forbindelse med spillets største lancering i år, Call of Duty: Modern Warfare II. Gennem samarbejdet vil Burger Kings gæster få en unik kode, når de køber en Whopper (gælder ikke Whopper Junior).
Denne unikke kode giver et gratis BK Operator Skin og én times dobbelt XP (2XP) i Call of Duty: Modern Warfare II. Spillerne kan således fordoble deres experience points i én time, hver gang de køber en Whopper (gælder ikke Whopper Junior).
Fiktiv fast food
Alle Operator Skins er udsmykket med logoet for ”Burger Town”: En fiktiv fast food-kæde, der optræder i flere af Call of Duty-spillene. For hvert køb af en Whopper, kan én times dobbel XP (2XP) indløses, og hver spiller kan indløse op til 40 timer (ikke kun begrænset til denne kampagne).
Kampagnen er tilgængelig i alle restauranter i Danmark fra onsdag den 26. oktober.
- ”Mange af vores gæster er også gamere, så ved at give dem Call of Duty-præmier, møder vi også vores gæster in-game og tager del i noget, som de virkelig brænder for,” siger Iwo Zakowski, Senior Director of Global Marketing hos Burger King, og fortsætter: ”Vi er begejstrede over samarbejdet med Call of Duty, fordi vi kan give vores gæster en gratis bonus i et spil, de elsker.”.
- ”Vi er utroligt glade for at kunne teame op med Burger King og fejre udgivelsen af Modern Warfare II sammen,” siger William Gahagan, Director of Global Partnerships hos Activision. ”Vores brands har slået sig sammen og skabt et tilbud, som fans vil elske, og jeg glæder mig til at se spillere i BK Operator Skins online i lanceringsweekenden.”.