Avatar billede tele_lucien Nybegynder
08. januar 2003 - 21:51 Der er 1 kommentar

SQL problem!!!!! :-(

Hejsa,-

Det her skal smeltes sammen i en SQL Streng, men som 2 seperate, SELECTS tror jeg og smides i det samme Dataset.

Dim strSQLPost As String = "SELECT Posts2.Subject, Posts2.Post, Posts2.PostID, Posts2.SvarPaa, Posts2.UserName, Posts2.PostDate "
strSQLPost += "FROM Posts2 "
strSQLPost += "WHERE Posts2.PostID ='" & CInt(Request.QueryString("PostID")) & "' AND SvarPaa = 0"

Dim strSQLSvar As String = "SELECT Posts2.Subject, Posts2.SvarPaa, Posts2.Post, "
strSQLPost += "Posts2.PostID, Posts2.UserName, Posts2.PostDate "
strSQLPost += "FROM Posts2 "
strSQLPost += "WHERE Posts2.SvarPaa ='" & CInt(Request.QueryString("PostID")) & "'"

Mvh Lucien
Avatar billede _just4fun_ Nybegynder
08. januar 2003 - 22:00 #1
Dim strSQLPost As String = "SELECT Posts2.Subject, Posts2.Post, Posts2.PostID, Posts2.SvarPaa, Posts2.UserName, Posts2.PostDate "
strSQLPost += "FROM Posts2 "
strSQLPost += "WHERE (Posts2.PostID ='" & CInt(Request.QueryString("PostID")) & "' AND SvarPaa = 0) OR (Posts2.SvarPaa ='" & CInt(Request.QueryString("PostID")) & "')"