Avatar billede zentral Nybegynder
20. august 2013 - 08:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Facebook login blank dialog IE

Hjæææælp !!!
Jeg er ved at lave et facebook login i min ASP.NET MVC 4 projekt

Jeg har lavet en channel fil, men uanset hvilken tutorial jeg bruger udskriver alert responsen i IE10 "Unknown" og viser en blank dialog login popup mens Chrome gør det korrekt ....

Nogen som har en ide til hva jeg gør forkert ???

<script type="text/javascript">
$(document).ready(function () {
    $.ajaxSetup({ cache: true });
    $.getScript('//connect.facebook.net/en_UK/all.js', function () {
        FB.init({
            appId: 'xxx',
            channelUrl: '//' + window.location.hostname + '/Home/Channel',
            scope: 'id,name,email,user_birthday', // This to get the user details back from Facebook
            status    : true, // check login status
            cookie    : true, // enable cookies to allow the server to access the session
            xfbml      : true  // parse XFBML
        });
        $('#loginbutton,#feedbutton').removeAttr('disabled');

        FB.getLoginStatus(function (response) {

            alert(response.status);

                if (response.status === 'connected') {
                    // the user is logged in and has authenticated your
                    // app, and response.authResponse supplies
                    // the user's ID, a valid access token, a signed
                    // request, and the time the access token
                    // and signed request each expire
                    var uid = response.authResponse.userID;
                    var accessToken = response.authResponse.accessToken;
                } else if (response.status === 'not_authorized') {

                    // the user is logged in to Facebook,
                    // but has not authenticated your app

                } else {

                    // the user isn't logged in to Facebook.
                    FB.login(function(response) {
                        alert(response);
                    }, {scope: 'email,user_likes'});

                }
            });
</script>

<div id="fb-root"></div>
Avatar billede 220661 Ekspert
20. august 2013 - 12:38 #1
Jeg ved det desværre ikke.
Og er der nogle derude som ved det og ser du har 3300 point ude, så springer de din tråd over.
Jeg vil derfor anbefale du får ryddet lidt op i dem, ved at give point til de hjælpere som har lagt svar.
Er der ikke en løsning på nogle af dem lægger du selv et svar og lukker. På den måde er der flere som vil hjælpe dig.
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede zentral Nybegynder
20. august 2013 - 12:44 #2
Syntes bestemt ikke man ska udgive points til nogen som ikke giver et svar som føre til en løsning.

Har udgive points til alle som har hjulpet lidt til at finde en løsning.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. august 2013 - 12:51 #3
Det siger jeg heller ikke du skal. Får du ingen svar og tråden dør uden brugbare svar, lægger man selv et svar og lukker efter et stykke tid.
Jeg har lidt svært ved at se at spørgsmål der ligger 6 år tilbage i tiden stadig er relevante for dig?
Og det er nemlig derfor at man rydder op i disse, eller melder tilbage i dem, så man kan få dem afsluttet, og få uddelt de point der skal.
Avatar billede zentral Nybegynder
20. august 2013 - 17:16 #4
Okay så rydder jeg lige op i de gamle :)
Avatar billede 220661 Ekspert
20. august 2013 - 17:23 #5
Tak for det :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
19. september 2013 - 08:31 #6
Så ser det meget bedre ud med dine point ude :-)
Afmelder tråd her nu