Danske Banks iPhone-app volder problemer for NemID

Danske Banks iPhone-applikation er så populær, at NemID har svært ved at følge med. Det betyder længere ventetid end normalt.

Hele 21.000 kunder i Danske Bank har downloadet Danske Banks iPhone-applikation. Det skulle gøre den til den mest downloadede gratis app fra Apples App Store, siden den blev lanceret i sidste uge. Det skriver Berlingske.dk.

Det er mange flere end forventet og det volder problemer for NemID. NemID kan nemlig ikke følge med den store efterspørgsel, så der vil være længere tid end normalt på at få sin kode, forklarer pressechef Anders Klinkby ifølge Berlingske.dk.

NemID er en adgangskode, der er påkrævet for at kunne gå på sin netbank.
 

Læs mere om mobilbranchen på www.mobil.nu

Mere om samme emne

Annonceindlæg fra DE-CIX

Opbygning af en ny netværksstrategi for virksomheder

Virksomheder vokser hurtigt ud af deres gamle IT-systemer pga. hastig digital innovation og nye AI-understøttede forretningsløsninger.

Navnenyt fra it-Danmark

Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2025 ansat Niels Bjørndal Nygaard som Digital Product Lead. Han skal især beskæftige sig med designe og implementere effektive IT-løsninger. Han har tidligere beskæftiget sig med at være digital consultant og project Manager hos Peytz & Co. Nyt job

Niels Bjørndal Nygaard

Norriq Danmark A/S

Adeno K/S har pr. 22. september 2025 ansat Steen Riis-Petersen som ServiceNow Expert. Han kommer fra en stilling som Senior Manager hos Devoteam A/S. Nyt job
Norriq Danmark A/S har pr. 1. oktober 2025 ansat Rasmus Stage Sørensen som Operations Director. Han kommer fra en stilling som Partner & Director, Delivery hos Impact Commerce. Han er uddannet kandidat it i communication and organization på Aarhus University. Han har tidligere beskæftiget sig med med at drive leveranceorganisationer. Nyt job

Rasmus Stage Sørensen

Norriq Danmark A/S