Artikel top billede

Apples nye reklame-system er besværligt

Apple gør klar til at indtage europæiske iPhones og iPod Touch med iAd mobilreklamer.

Apple skulle i denne uge blive klar til at rulle ud med iAd, platform til mobilreklamer, i Europa, skriver Financial Times. Det sker sammen med stærke brands som Nestlé, L’Oréal og Renault, der kommer til at køre kampagner på iPhone og iPod Touch.

 Ifølge Financial Times er Apples lancering udskudt to gange inden for de sidste uger, men nu skulle de altså være klar.

Det ser dog ud til, at reklamebranchens begejstring over iAd er lunken, skriver Financial Times. Det er nemlig en dyr og langsommelig proces at lave mobilreklamer til Apples iAd. Apple er ganske enkelt "a pain do deal with", som Financial Times citerer en anonym kilde for at udtale.

 
 




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
JN Data A/S
Driver og udvikler it-systemer for finanssektoren.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
IT og OT i harmoni: Sikring uden at gå på kompromis med effektiviteten

IT og OT smelter sammen – men med risiko for dyre fejl. Få metoder til sikker integration med ERP, kundesystemer og produktion. Tilmeld dig og få styr på forskellene og faldgruberne.

24. september 2025 | Læs mere


NIS2: Vi gør status efter tre måneder og lærer af erfaringerne

Vær med, når vi deler oplevelser med implementering af NIS2 og drøfter, hvordan du undgår at gentage erfaringerne fra GDPR – og særligt undgår kostbar overimplementering.

30. september 2025 | Læs mere


Ledelse og AI: Sådan transformerer teknologien lederskabet

Her er chancen for at netværke med andre ledere, der håndterer store transformationer med udgangspunkt i it. Hør blandt andet om, hvordan AI revolutionerer forandringsledelse og organisatorisk udvikling.

02. oktober 2025 | Læs mere