Artikel top billede

Apples nye reklame-system er besværligt

Apple gør klar til at indtage europæiske iPhones og iPod Touch med iAd mobilreklamer.

Apple skulle i denne uge blive klar til at rulle ud med iAd, platform til mobilreklamer, i Europa, skriver Financial Times. Det sker sammen med stærke brands som Nestlé, L’Oréal og Renault, der kommer til at køre kampagner på iPhone og iPod Touch.

 Ifølge Financial Times er Apples lancering udskudt to gange inden for de sidste uger, men nu skulle de altså være klar.

Det ser dog ud til, at reklamebranchens begejstring over iAd er lunken, skriver Financial Times. Det er nemlig en dyr og langsommelig proces at lave mobilreklamer til Apples iAd. Apple er ganske enkelt "a pain do deal with", som Financial Times citerer en anonym kilde for at udtale.

 
 




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Ed A/S
Salg af hard- og software.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Cyber Security Summit 2025: Her er truslerne – og sådan beskytter du dine kritiske data

Deltag og få værktøjer til at beskytte din virksomhed mod de nyeste cybertrusler med den rette viden og teknologi.

19. august 2025 | Læs mere


Cyber Security Summit 2025 i Jylland

Deltag og få værktøjer til at beskytte din virksomhed mod de nyeste cybertrusler med den rette viden og teknologi.

21. august 2025 | Læs mere


AI i det offentlige: Potentiale, erfaringer og krav

Hør erfaringerne med at anvende AI til at transformere og effektivisere processer i det offentlige – og med at sikre datakvalitet, governance og overholdelse af retningslinjer.

27. august 2025 | Læs mere