CA i reklamefremstød over for SMB-markedet

CA har iværksat reklamekampagnen Total Protection, der retter sig mod SMB-markedet. Budgettet i Europa er på 26 millioner kroner, og kampagnen afvikles i Belgien, Danmark, Frankrig, Tyskland, Italien, Holland, Norge, Spanien, Schweiz og Storbritannien.

»Investeringen og kampagnen viser, hvor vigtig en rolle SMB-markedet spiller i vores vækststrategi,« siger Per Kogut, administrerende direktør i Computer Associates i Skandinavien.

»Vi har en lang erfaring med virksomheder i SMB-markedet fra blandt andet vores ARCserve backup-løsninger. Vi kan nu tilbyde markedets eneste one-stop-shop sikkerhedsløsning for SMB-markedet, bestående af førende anti-virus, backup, anti-spyware og desktop managementløsninger,« argumenterer han.

Kampagnen er udviklet af Young & Rubicam i Schweiz. Discus Communications har stået for den danske versionering af kampagnen.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Jobindex Media A/S
Salg af telemarketing og research for it-branchen, it-kurser og konferencer

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Computerworld Cloud & AI Festival 2025

Glæd dig til to dage, hvor du kan netværke med over 2.400 it-professionelle, møde mere end 50 it-leverandører og høre indlæg fra +90 talere. Vi sætter fokus på emner som AI; infrastruktur, compliance, sikkerhed og løsninger for både private og offentlige organisationer.

17. september 2025 | Læs mere


IT og OT i harmoni: Sikring uden at gå på kompromis med effektiviteten

IT og OT smelter sammen – men med risiko for dyre fejl. Få metoder til sikker integration med ERP, kundesystemer og produktion. Tilmeld dig og få styr på forskellene og faldgruberne.

24. september 2025 | Læs mere


NIS2: Vi gør status efter tre måneder og lærer af erfaringerne

Vær med, når vi deler oplevelser med implementering af NIS2 og drøfter, hvordan du undgår at gentage erfaringerne fra GDPR – og særligt undgår kostbar overimplementering.

30. september 2025 | Læs mere