Forhandler kick-off i CBC-kæden i dag bringer kollegerne sammen.
23. januar 2009 kl. 12.27
Der bliver summet ivrigt mellem standende på Trinity Hotel og Konferencecenter ved Fredericia i dag, hvor CBC-kæden har inviteret til deres halvårlige møde.
På udstillingsområdet går forhandlere rundt mellem producenternes udstillinger og ser på produktnyheder og taler med menneskerne bag produkterne.
»CBC er dygtig til at lave et arrangement, hvor der er en rød tråd gennem dagen fra Peder Hvejsels [Kædedirektør i CBC, red.] indlæg om morgenen og med gode indlæg fra producenterne gennem dagen, til et aftenarrangement med god mad,« siger direktør i Data Gården, Jes Olesen.
Denne gang har festen et tema, der hedder afterskiing og alpestemning, og allerede fra om morgenen går festklæde unge mennesker rundt i tyrolertøj.
Inden festen skal den faglige del af arrangementet dog overstås, og netop det faglige indhold syntes Jes Olesen er det vigtigste. Han er med, hver gang CBC-kæden holden sine kick-off-møder og fortæller, at det altid er utrolig spændende at kunne møde alle leverandørerne på én gang.
Netop muligheden for at møde en masse leverandører på én gang, er en vægtig årsag til, at CBC-kæden trommer sine medlemmer sammen. Kædedirektør i CBC-kæden Peder Hvejsel fortæller, at man holder kick-off-møderne så længe forhandlere og leverandører føler, at de får noget ud af at møde hinanden.
Ingen andre steder kan forhandlerne møde 28 forskellige producenter på én gang, som de kan til dagens kick-off, forklarer han.
»Der er god økonomi for begge parter, at være her, for så kan man møde en masse på en gang,« siger Peder Hvejsel.
Annonceindlæg fra Capgemini
Det danske EU-formandskab skal udvise digitalt lederskab
Hør erfaringerne med at anvende AI til at transformere og effektivisere processer i det offentlige – og med at sikre datakvalitet, governance og overholdelse af retningslinjer.