Epson med nyt servicekoncept

Navnet er Epson Express Centre, og dem kommer der ni af i landet, når Epson har gennemført sit nye servicekoncept.

Idéen kommer fra England, hvor servicecentrene ifølge Epson-direktør Hans Riber har kørt med stor succes. Danmark bliver det første land i Norden, hvor Epson forsøger sig med tilsvarende.

Der kommer ni Epson Express Centre fordelt ud over landet. Her er det meningen, at kunder kan indlevere printere til service, og filosofien er, at kan centrets serviceteknikere ikke løse problemerne inden for en halv time, så får kunden udleveret en anden tilsvarende.

»For Epson betyder den forbedrede service nogle mere tilfredse kunder,« siger Support Manager Marianne Mølgaard, der er ansvarlig for det nye servicekoncept i hele Norden.

De ni centre placeres hos mindre selvstændige forhandlere, og det første har til huse hos Descom i Albertslund.

Annonceindlæg fra Trustworks

Tillid i en Zero-Trust verden

Med voksende trusler, nye EU-krav og øget kompleksitet er cybersikkerhed nu en central ledelsesopgave på linje med strategi og økonomi.

Navnenyt fra it-Danmark

Netip A/S har pr. 15. september 2025 ansat Benjamin Terp som Supportkonsulent ved netIP's kontor i Odense. Han er uddannet IT-Supporter hos Kjaer Data. Nyt job

Benjamin Terp

Netip A/S

Circle Of Bytes ApS har pr. 1. maj 2025 ansat Jeanette Kristiansen som Account Manager. Hun skal især beskæftige sig med at opbygge og styrke relationer til kunder og samarbejdspartnere, samt sikre det rette match mellem kunder og konsulenter. Nyt job

Jeanette Kristiansen

Circle Of Bytes ApS