Epson med nyt servicekoncept

Navnet er Epson Express Centre, og dem kommer der ni af i landet, når Epson har gennemført sit nye servicekoncept.

Idéen kommer fra England, hvor servicecentrene ifølge Epson-direktør Hans Riber har kørt med stor succes. Danmark bliver det første land i Norden, hvor Epson forsøger sig med tilsvarende.

Der kommer ni Epson Express Centre fordelt ud over landet. Her er det meningen, at kunder kan indlevere printere til service, og filosofien er, at kan centrets serviceteknikere ikke løse problemerne inden for en halv time, så får kunden udleveret en anden tilsvarende.

»For Epson betyder den forbedrede service nogle mere tilfredse kunder,« siger Support Manager Marianne Mølgaard, der er ansvarlig for det nye servicekoncept i hele Norden.

De ni centre placeres hos mindre selvstændige forhandlere, og det første har til huse hos Descom i Albertslund.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Hewlett-Packard ApS
Udvikling og salg af software, hardware, konsulentydelser, outsourcing samt service og support.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Cyber Security Summit 2025: Her er truslerne – og sådan beskytter du dine kritiske data

Deltag og få værktøjer til at beskytte din virksomhed mod de nyeste cybertrusler med den rette viden og teknologi.

19. august 2025 | Læs mere


Cyber Security Summit 2025 i Jylland

Deltag og få værktøjer til at beskytte din virksomhed mod de nyeste cybertrusler med den rette viden og teknologi.

21. august 2025 | Læs mere


AI i det offentlige: Potentiale, erfaringer og krav

Hør erfaringerne med at anvende AI til at transformere og effektivisere processer i det offentlige – og med at sikre datakvalitet, governance og overholdelse af retningslinjer.

27. august 2025 | Læs mere