Artikel top billede

(Foto: Computerworld)

LG byder på ultraslankt 77" OLED-tv med 8K og kunstig intelligens

LG Signature OLED ZX har knivskarpt 8K-billede, kontrastrig OLED-teknologi, rammeløst design og en voldsom pris.

Af Rasmus Elm Rasmussen, Alt om Data

Denne artikel er oprindeligt bragt på Alt om Data. Computerworld overtog i november 2022 Alt om Data. Du kan læse mere om overtagelsen her.

Signature er LGs linje af luksuriøse designprodukter, skabt til den der ikke bare går op i teknologi, men også i indretning og design.

De første produkter var udformet af danske Torsten Valeur, som også har stået bag nogle af B&Os store designklassikere. Læs mere om hans arbejde herunder:

https://www.altomdata.dk/det-fineste-tech-design-bliver-til-i-en-baggaard-paa-amager/

Denne linje fører LG videre med de nye produkter i Signature-serien.

77", OLED, 8K = koster kassen

Det nye Signature OLED ZX er et utrolig tyndt kunstinspireret OLED TV med rammeløst design. Der er intet hulrum ind til væggen, så tv'et kan sidde direkte op mod den.

Det 77" store tv har 8K-opløsning, så du får et knivskarpt billede (hvis du kan finde indhold i denne kvalitet), og der medfølger magic remote, voice search og AI-funktioner til at optimere lyd og billede.

Der er direkte adgang til Disney Plus, Apple TV-appen, HBO Nordic, Netflix, Prime Video og flere andre tjenester.

Med HDMI 2.1 er tv'et også klar til den næste generation af gaming konsoler, der udkommer i november.

Vil du have det nye LG Signature OLED ZX hjem i stuen, så du have ikke mindre end 149.990 kroner op af lommen.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Also A/S
Salg af serviceydelser inden for logistik, finansiering, fragt og levering, helhedsløsninger, digitale tjenester og individuelle it-løsninger.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Datadrevet forretning: Skab enestående kundeoplevelser med viden og data i centrum

Data står i centrum, når du skal styrke kundeoplevelsen – eller det burde det i hvert fald gøre. På denne konference vil du møde eksperter indenfor CX og komme i dybden med, hvordan du sætter data, transparens og viden til at arbejde for dig i din Customer Experience-strategi.

07. maj 2024 | Læs mere


Kunstig Intelligens (AI) Masterclass - fra futuristisk idé til uundværlig ressource

Velkommen til en Masterclass om kunstig Intelligens (AI) og den transformative kraft, som kan tage din organisation og karriere til næste niveau. AI er gået fra at være en futuristisk idé til at blive en uundværlig ressource for virksomheder over hele verden og har allerede sat sit præg på den måde, som vi arbejder på, træffer beslutninger og kommunikerer med vores kunder.

07. maj 2024 | Læs mere


Parathed – Hvad gør din virksomhed, når I bliver ramt?

Cyberkriminalitet vokser som bekendt eksplosivt i takt med digitaliseringen i disse år og det kan være voldsomt dyrt at blive hacket. Potentielt kan det lægge jeres forretning helt ned, så I ikke kan rejse jer igen. Har jeres virksomhed styr på cybersikkerheden i en tid, der kalder på oprustning? Bliv inspireret til, hvad du som virksomhed kan gøre for at sikre virksomheden og medarbejdere, så I kan gå sikkert ind i fremtiden.

21. maj 2024 | Læs mere