Se billederne: Tag med på Computerworld Cloud & AI Festival 2025
Computerworld Cloud & AI Festival 2025: Se billederne fra den første dag på Danmarks største cloud-festival, der netop nu er i gang. Festivalen fortsætter hele torsdag.
Computerworld Cloud & AI Festival 2025 er godt i gang i Tap1-hallerne i København.
Her mødes den danske cloud- og AI-branche i disse dage til præsentationer, drøftelser, talks og deep dives om de muligheder, løsninger og udfordringer, der ligger i clouden og i den fremadstormende AI-teknologi.
Fra de tre scener i hallerne er der dagene igennem oplæg og præsentationer, mens expo-områderne dagen igennem har summet og sydet af snak og leben.
Tag med os en tur i Tap1-hallerne på denne fotoreportage, som fotograf Benjamin K. Hansen har taget for os.
Computerworld Cloud & AI Festival 2025 fortsætter hele torsdag.
Hallerne har hele dagen været proppet med gæster og udstillere, som både har delt og suget til sig af viden og input. (Foto: Benjamin K. Hansen)
Snakken er gået om cloud og AI. De nye geopolitiske strømninger har sat deres præg på dagsorderne i mange virksomheders tilgang til cloud. Men også en lang række mere lavpraktiske forhold er blevet drøftet og vendt. (Foto: Benjamin K. Hansen)
På hovedscenen diskuteres digital suverænitet i en tid med Donald Trump ved roret i USA. Fra venstre: MF for Liberal AllianceAlexander Ryle, MF for SF og formand for digitaliserings-udvalget Lisbeth Bech-Nielsen, chefredaktør på Computerworld og ordstyrer Lars Jacobsen, direktør for Microsoft Danmark Mette Kaagaard og Jacob Ellemann-Jensen fra Dansk Erhverv.
I det fine efterårsvej hygges og snakkes der uden for hallerne med kaffe og mad. (Foto: Benjamin K. Hansen)
I Expo-området er der mange muligheder for leg og spas, hvis man skulle trænge til en pause. (Foto: Benjamin K. Hansen)
Har du en kommentar til artiklen eller en idé til Computerworld? Send en mail til journalisten bag artiklen.
Annonceindlæg fra Publicis Sapient
Order Management er hjertet i omnichannelstrategien
Publicis Sapient og IBM bygger globale, fleksible og skalerbare OMS-løsninger med fokus på kundeoplevelsen – og i Danmark er Pandora et skoleeksempel.