Avatar billede swamboo Seniormester
30. januar 2020 - 11:13 Der er 2 kommentarer

TO-DO liste i Userform. Hvordan vil du lave den?

Jeg har brug for en mindre TO-DO liste i en userform, men kan ikke helt beslutte hvordan den skal laves.
Jeg har tænkt i en frame, med text bokse og en checkboks til markering om opgaven er udført.

MEN er der smartere måder at lave den på??
(Jeg tænker ikke på koden, bare ideer hvordan det gøres smartest)

PÅ forhånd MANGE tak!! :-)
Avatar billede thomas_bk Ekspert
30. januar 2020 - 13:29 #1
Blot som en kommentar, der findes et utal af online hjemmesider med denne type mulighed. Også gratis muligheder.
Så blot en kommentar om at måske det vil være en bedre løsning end at bruge excel.
Avatar billede swamboo Seniormester
30. januar 2020 - 16:58 #2
:-) Jo tak - det ved jeg godt. Men det er et hjørne af at stort excel projekt, som skal minde brugeren om at huske forskellige vigtige ting. Så derfor laver jeg det på min userform.