Cybercity erkender, at firmaet kundeservice ikke har været optimal på det seneste. Nu lover firmaet bod og bedring, siger Cybercitys markedsdirektør Henrik Skov:
»Jeg har været meget ked af at høre om de forløb, som en række af vores kunder har haft. Det er simpelthen ikke acceptabelt, hvad der er sket i disse sager. Nogle kunder har blandt andet oplevet at få fakturaer og rykkerskrivelser bredbåndsprodukter, som aldrig er blevet etableret,« siger Henrik Skov.
Han mener ikke, at den nuværende situation er kendetegnende for Cybercitys normale kundeservice, men at problemerne skyldes, at firmaet mangler mandskab som følge af stor kundetilgang. Han lover, at firmaets kundemedarbejdere snart kan se frem til mange nye kollegaer.
Første skridt i forhold til at forbedre kundetilfredsheden er, at Cybercity har fjernet bindingsperioden på sine bredbåndsprodukter. Så kan du i hvert fald hurtigt forlade Cybercity, hvis du er utilfreds med servicen.