Cybercity om kundeklager: Vi drukner i succes

Cybercity beklager en række uheldige sager i firmaets kundeservice. Selskabet lover at ansætte flere medarbejdere til at håndtere kundetilstrømningen, der er årsag til problemerne.

Cybercity erkender, at firmaet kundeservice ikke har været optimal på det seneste. Nu lover firmaet bod og bedring, siger Cybercitys markedsdirektør Henrik Skov:

»Jeg har været meget ked af at høre om de forløb, som en række af vores kunder har haft. Det er simpelthen ikke acceptabelt, hvad der er sket i disse sager. Nogle kunder har blandt andet oplevet at få fakturaer og rykkerskrivelser bredbåndsprodukter, som aldrig er blevet etableret,« siger Henrik Skov.

Han mener ikke, at den nuværende situation er kendetegnende for Cybercitys normale kundeservice, men at problemerne skyldes, at firmaet mangler mandskab som følge af stor kundetilgang. Han lover, at firmaets kundemedarbejdere snart kan se frem til mange nye kollegaer.

Første skridt i forhold til at forbedre kundetilfredsheden er, at Cybercity har fjernet bindingsperioden på sine bredbåndsprodukter. Så kan du i hvert fald hurtigt forlade Cybercity, hvis du er utilfreds med servicen.

Mere om samme emne

Computerworld Events

Vi samler hvert år mere end 6.000 deltagere på mere end 70 events for it-professionelle.

Ekspertindsigt – Lyt til førende specialister og virksomheder, der deler viden om den nyeste teknologi og de bedste løsninger.
Netværk – Mød beslutningstagere, kolleger og samarbejdspartnere på tværs af brancher.
Praktisk viden – Få konkrete cases, værktøjer og inspiration, som du kan tage direkte med hjem i organisationen.
Aktuelle tendenser – Bliv opdateret på de vigtigste dagsordener inden for cloud, sikkerhed, data, AI og digital forretning.

Jura | København Ø

Compliance Day 2025

Få de nyeste indsigter fra eksperter om, hvordan du navigerer i et komplekst compliance-landskab, når vi samler viden om alt fra NIS2, AI Act, CRA, DORA til GDPR og SCHREMS2.

Sikkerhed | Klampenborg

Årets CISO 2025

Danmarks stærkeste program om cybersikkerhed. Mød finalisterne til Årets CISO 2025, hør aktuelle oplæg og få skarpe indsigter i sikkerhed, systemer og ledelse. Tilmeld dig og bliv opdateret på it-sikkerhed i praksis.

Se alle vores events inden for it

Navnenyt fra it-Danmark

Norriq Danmark A/S har pr. 1. august 2025 ansat Mia Vang Petersen som Head of Marketing. Hun skal især beskæftige sig med at lede Norriqs marketingteam mod nye succeser. Hun kommer fra en stilling som Head of Marketing hos Columbus Danmark. Hun er uddannet Kandidat i Kommunikation fra Aalborg Universitet. Nyt job

Mia Vang Petersen

Norriq Danmark A/S

Norriq Danmark A/S har pr. 1. oktober 2025 ansat Rasmus Stage Sørensen som Operations Director. Han kommer fra en stilling som Partner & Director, Delivery hos Impact Commerce. Han er uddannet kandidat it i communication and organization på Aarhus University. Han har tidligere beskæftiget sig med med at drive leveranceorganisationer. Nyt job

Rasmus Stage Sørensen

Norriq Danmark A/S

Netip A/S har pr. 19. august 2025 ansat Marck Stadel Klaris som Datateknikerelev ved netIP's kontor i Herning. Nyt job
Netip A/S har pr. 19. august 2025 ansat Dennis Kobberø Nagy som Datateknikerelev ved netIP's kontor i Herning. Han har tidligere beskæftiget sig med flere andre fagområder - bla. har han været forsikringsrådgiver og rekrutteringskonsulent. Nyt job