Callcenter skaber 200 arbejdspladser i Ørestaden

Virksomheden »3«, som sælger mobilt videokommunikation og andre mobile tjenester i blandt andet Danmark, etablerer et nyt callcenter i Ørestaden. Det nye centers 200 medarbejdere skal betjene kunder i Danmark og Sverige.

Virksomheden »3«, som sælger mobilt videokommunikation og andre mobile tjenester i blandt andet Danmark, etablerer et nyt callcenter i Ørestaden. Det nye centers 200 medarbejdere skal betjene kunder i Danmark og Sverige.

Byggeriet af 3's callcenter er allerede i fuld gang. Og virksomheden har ansat de første 50 medarbejdere. Omdrejningspunktet for det nye center i Ørestaden bliver serviceringen af danske og svenske kunder samt at komplimentere 3's call center i Stockholm. Derfor rekrutterer 3 også medarbejderstaben fra begge lande.

»Jeg er utrolig glad for, at vi alene på serviceområde skaber op til 200 nye arbejdspladser i Danmark. Med et højteknologisk callcenter i Ørestaden sikrer vi både gode rammer både for vores kunder og medarbejdere,« siger Christian Jørgensen, adm. direktør for 3 i Danmark.

Det nye center skal ledes af Søren Deichmann, kundeservicedirektør hos 3 i Danmark. »Med centeret kan vi give 3's kunder topprofessionel betjening 24 timer i døgnet. Det sker både på traditionel vis, via telefon, e-mail og sms, og på mere utraditionel vis gennem videotelefoni og MMS,« siger Deichmann.

Det nye call center bygges i samarbejde med KLP Ejendomme. Bjarne Dvärsäter, adm. direktør i KLP Ejendomme, udtaler: »Det er et naturligt valg for 3, at de placerer de mange nye arbejdspladser i Ørestad City. Her er ekspansionsmuligheder, og både danske og svenske medarbejdere får glæde af den omfattende infrastruktur med Metro, motorvej og lufthavn.«

Læses lige nu

    KMD A/S

    SAP-arkitekt

    Fyn

    KMD A/S

    Domain and Sales Specialist

    Københavnsområdet

    Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse

    Strategiske planlæggere til program Digital og Operativ Transformation

    Københavnsområdet

    Dansk Fundamental Metrologi A/S

    IT Specialist with Expertise in Microsoft Technologies and Programming

    Københavnsområdet

    Navnenyt fra it-Danmark

    Danske Spil har pr. 1. oktober 2025 ansat Jesper Krogh Heitmann som Brand Manager for Oddset. Han skal især beskæftige sig med at udvikle og drive brandets strategi og sikre en rød tråd på tværs af alle platforme og aktiviteter. Han kommer fra en stilling som Marketing & Communications Manager hos Intellishore. Nyt job

    Jesper Krogh Heitmann

    Danske Spil

    Enterprise Rent-A-Car har pr. 1. september 2025 ansat Christian Kamper Garst som Senior Key Account Manager. Han skal især beskæftige sig med at vinde markedsandele i hele Norden som led i en storstilet turnaround-strategi. Han kommer fra en stilling som Salgsdirektør hos Brøchner Hotels. Nyt job

    Christian Kamper Garst

    Enterprise Rent-A-Car