Plantronics nye hørebøffer er spækket med features

Plantronics BackBeat Pro 2 er fuld af moderne lydteknologi og smarte funktioner, der skal give store lytteoplevelser, uanset hvor du er  .

Artikel top billede

(Foto: Computerworld)

Af Rasmus Elm Rasmussen, Alt om Data

Denne artikel er oprindeligt bragt på Alt om Data. Computerworld overtog i november 2022 Alt om Data. Du kan læse mere om overtagelsen her.

BackBeat PRO 2 et strømlinet design med en størrelse, der er reduceret med 35 procent, og en vægt, der er reduceret med 15 procent i forhold til den tidligere model.

Nye ergonomiske ørekopper dækker samtidig øret bedre, mens bøjlen og bærestykket sikrer, at vægten bliver ligeligt fordelt på hovedet. BackBeat PRO 2 skal derfor være behageligt at bære mange timer ad gangen.

BackBeat PRO 2 giver dig trådløs frihed med klasse 1 Bluetooth, som har lang rækkevidde, og NFC sikre nem parring med smartphones og tablets.

Headsettet klarer op til 24-timers uafbrudt musiklytning på en enkelt opladning, samt op til 21 dages standby-tid og op til seks måneders DeepSleep. 

 

Aktiv støjreduktion minimere baggrundsstøj, når du har brug for det.

 

Øvrige features:

• Smart Sensors, der automatisk pauser eller genoptager lyden, når du tager dit headset af og på
• Multi-device Connectivity betyder, at du kan tilslutte op til to enheder samtidig og nemt skifte lyd mellem bl.a. din smartphone og tablet
• Indbygget dual-mic-funktion gør det muligt at foretage mobilopkald fra headsettet
• Rejsevenligt og foldbart design
• Der medfølger en 3,5 mm ledning til brug sammen med bl.a. inflight-entertainment – og så du kan fortsætte med at høre musik, hvis du mod forventning alligevel skulle opleve at løbe tør for strøm.

Der medfølger beskyttende rejseetui.

BackBeat PRO 2 fås til en vejledende pris på 1.895 kroner.

TV2

iOS udvikler til TV 2 Teknologi

Københavnsområdet

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse

Senior projektkonsulent til program Digital og Operativ Transformation

Københavnsområdet

Schilling ApS

Support Specialist

Københavnsområdet

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse

Cyberdivisionen søger IT-supporterelever til Lokal IT Servicecenter i Region Hovedstaden

Københavnsområdet

Navnenyt fra it-Danmark

Danske Spil har pr. 1. oktober 2025 ansat Jesper Krogh Heitmann som Brand Manager for Oddset. Han skal især beskæftige sig med at udvikle og drive brandets strategi og sikre en rød tråd på tværs af alle platforme og aktiviteter. Han kommer fra en stilling som Marketing & Communications Manager hos Intellishore. Nyt job

Jesper Krogh Heitmann

Danske Spil

Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2025 ansat Niels Bjørndal Nygaard som Digital Product Lead. Han skal især beskæftige sig med designe og implementere effektive IT-løsninger. Han har tidligere beskæftiget sig med at være digital consultant og project Manager hos Peytz & Co. Nyt job

Niels Bjørndal Nygaard

Norriq Danmark A/S

Netip A/S har pr. 15. september 2025 ansat Jimmi Overgaard som Key Account Manager ved netIP's kontor i Viborg. Han kommer fra en stilling som Sales Executive hos Globalconnect A/S. Nyt job

Jimmi Overgaard

Netip A/S