Artikel top billede

(Foto: Computerworld)

3’s kunder får nu fri roaming i Thailand

Teleselskabet 3 udvider sit populære koncept 3LikeHome, så kunderne kan bruge mobilen i Thailand til samme priser som i Danmark.

Af Rasmus Elm Rasmussen, Alt om Data

Denne artikel er oprindeligt bragt på Alt om Data. Computerworld overtog i november 2022 Alt om Data. Du kan læse mere om overtagelsen her.

For de mange danskere, som er godt i gang med at planlægge rejsen til Thailand, er det slut med at skulle bekymre sig om at opstøve wi-fi eller slukke mobilen, når flyet lander på drømmedestinationen. Fra i dag kan kunder hos 3 frit bruge mobilen til at dele sine ferieminder på de sociale medier, ringe hjem eller blive opdateret på de seneste nyheder hjemmefra uden at skulle bekymre sig om telefonregningen. 3 udvider nemlig konceptet 3LikeHome til også at omfatte den populære feriedestination Thailand.

Lytter til kunderne

Med udvidelsen af 3LikeHome kan 3 nu tilbyde sine kunder fri roaming i 53 lande, og hos 3 er man yderst stolte af endnu engang at tilføje endnu et populært rejsemål til listen.

”Thailand er et af de lande, som vores kunder har efterspurgt længe, og derfor har det også været en stor prioritet for os at kunne forhandle denne aftale hjem. Vores ambition er at være det foretrukne teleselskab for rejselystne danskere, og det betyder også, at vi rent faktisk lytter til vores kunders ønsker. Med Thailand på listen over lande, hvor man kan roame frit, giver vi vores kunder en endnu større frihed til at bruge mobilen rundt omkring i verden,” siger Morten Christiansen, CEO for 3.

Sæderne er fyldte

Thailand har længe været et af danskernes fortrukne oversøiske rejsemål, især om vinteren, når kulden og mørket trænger sig på. Epinions nye rejseanalyse ”Sådan Rejser Danskerne 2017”, viser da netop også, at Thailand er i danskernes top 3 over rejsedestinationer i vinterhalvåret. Hos Norwegian mærker man også den store interesse fra de danske rejsende, som hurtigt fylder sæderne ud ombord på flyet mod sol og varme.

”Siden vi startede vores flyvninger mellem København og Bangkok i 2014, har vi mærket stor efterspørgsel fra danske rejsende. Thailand er et utroligt eftertragtet rejsemål, og de to ugentlige afgange vi har i vintersæsonen er stort set altid helt fyldte. Det er tydeligt, at danskerne værdsætter en billig og komfortabel rejse i topmoderne fly til en af verdens mest populære destinationer”, siger Norwegians danske kommunikationschef Daniel Kirchhoff.

 




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Despec Denmark A/S
Distributør af forbrugsstoffer, printere, it-tilbehør, mobility-tilbehør, ergonomiske produkter, kontor-maskiner og -tilbehør.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Roundtable for sikkerhedsansvarlige: Hvordan opnår man en robust sikkerhedsposition?

For mange virksomheder har Zero Trust og dets principper transformeret traditionelle tilgange til netværkssikkerhed, hvilket har gjort det muligt for organisationer at opnå hidtil usete niveauer af detaljeret kontrol over deres brugere, enheder og netværk - men hvordan implementerer man bedst Zero Trust-arkitekturer i et enterprise set up? Og hvordan muliggør Zero Trust-arkitekturen, at organisationer opnår produktivitetsfordele med AI-værktøjer samtidig med, at de forbliver sikre i lyset af fremvoksende trusler?

01. maj 2024 | Læs mere


ERP-trends 2024

Bliv derfor inspireret til, hvordan du kan optimere dine systemer og processer når af nogle af de fremmeste eksperter på ERP-markedet dele deres iagttagelser af det aktuelle marked og vurderinger af, hvad vi har i vente de kommende 3-5 år. Vi sætter også fokus på, hvordan udviklingen kommer til at påvirke din organisation, hvordan du bedst forbereder og planlægger ERP-indsatsen og om, hvilke faldgruber du skal være opmærksom på.

02. maj 2024 | Læs mere


Datadrevet forretning: Skab enestående kundeoplevelser med viden og data i centrum

Data står i centrum, når du skal styrke kundeoplevelsen – eller det burde det i hvert fald gøre. På denne konference vil du møde eksperter indenfor CX og komme i dybden med, hvordan du sætter data, transparens og viden til at arbejde for dig i din Customer Experience-strategi.

07. maj 2024 | Læs mere