Rock-hørebøffer lukker støjen ude

Marshall står bag nogle af rockhistoriens mest larmende guitarforstærkere, men lukker nu støjen helt ude med deres nye MID A.N.C. hørebøffer .

Artikel top billede

(Foto: Computerworld)

Af Rasmus Elm Rasmussen, Alt om Data

Denne artikel er oprindeligt bragt på Alt om Data. Computerworld overtog i november 2022 Alt om Data. Du kan læse mere om overtagelsen her.

Fra Jimi Hendrix til Van Halen til Guns'n'Roses - Marshall har skabt guitarforstærkere til noget af den mest støjende rockmusik i verdenshistorien.

Nu lukker de imidlertid helt ned for støjen. Med deres nye MID A.N.C har Marshall skabt deres første aktive støjreducerende hovedtelefoner.

Luk dig inde med musikken

Fire mikrofoner måler konstant omgivelsernes støj for at blokere lyde udefra, således at du kun hører musikken i hørebøfferne.

Brugerdefinerede dynamiske 40 mm dynamiske drivere giver en robust lyd, der balancerer klarhed med fyldig bas.

MID A.N.C. kommer med analog ledning og har Bluetooth med aptx, så de også kan trådløst til mobilen. 

Klassisk rock'n'roll look

Der er tale om on-ear hørebøffer med plysset hovedbånd indpakket i blødt mikrofiber.

Det messingbelagte Marshall-logo giver hørebøfferne et umiskendeligt rock-look, mens 3D metal hængsler roterer frit og tilpasser sig til dit hoved for en ergonomisk pasform.

MID A.N.C. kommer med en guitar inspireret rejsetaske, der har en rød fløjl-foring og en slidstærk vinyskal, der kan klappes sammen, når den ikke er i brug.

Den danske pris er 2.199 kroner.

Læses lige nu

    Netcompany A/S

    Data Management Consultant

    Københavnsområdet

    Netcompany A/S

    Network Engineer

    Nordjylland

    Netcompany A/S

    Microsoft Operations Engineer

    Midtjylland

    Event: Strategisk It-sikkerhedsdag 2026 - København

    Sikkerhed | København

    Få overblik over cybersikkerhedens vigtigste teknologier, trusler og strategiske valg. Hør skarpe oplæg om AI-risici, forsvar, compliance og governance. Vælg mellem to spor og styrk både indsigt og netværk. Deltag i København 20. januar.

    20. januar 2026 | Gratis deltagelse

    Navnenyt fra it-Danmark

    Danske Spil har pr. 1. oktober 2025 ansat Jesper Krogh Heitmann som Brand Manager for Oddset. Han skal især beskæftige sig med at udvikle og drive brandets strategi og sikre en rød tråd på tværs af alle platforme og aktiviteter. Han kommer fra en stilling som Marketing & Communications Manager hos Intellishore. Nyt job

    Jesper Krogh Heitmann

    Danske Spil

    Industriens Pension har pr. 3. november 2025 ansat Morten Plannthin Lund, 55 år,  som it-driftschef. Han skal især beskæftige sig med it-drift, it-support og samarbejde med outsourcingleverandører. Han kommer fra en stilling som Head of Nordic Operations Center hos Nexi Group. Han er uddannet HD, Business Management på Copenhagen Business School. Han har tidligere beskæftiget sig med kritisk it-infrastruktur og strategiske it-projekter. Nyt job

    Morten Plannthin Lund

    Industriens Pension

    IT Confidence A/S har pr. 1. oktober 2025 ansat Henrik Thøgersen som it-konsulent med fokus på salg. Han skal især beskæftige sig med rådgivende salg, account management og udvikling af kundeporteføljer på tværs af it-drift, sikkerhed og cloud-løsninger. Han kommer fra en stilling som freelancer i eget firma og client manager hos IT Relation og IT-Afdelingen A/S. Han er uddannet elektromekaniker. Han har tidligere beskæftiget sig med salg af it-løsninger, account management, it-drift og rådgivning samt undervisning og ledelse. Nyt job

    Henrik Thøgersen

    IT Confidence A/S

    Sebastian Rübner-Petersen, 32 år, Juniorkonsulent hos Gammelbys, er pr. 1. september 2025 forfremmet til Kommunikationskonsulent. Han skal fremover især beskæftige sig med Projektledelse, kommunikationsstrategier og implementering af AI. Forfremmelse