Avatar billede grzona Ekspert
23. august 2019 - 20:40 Der er 5 løsninger

musik pogram

jeg har musicmagix men det fungere ikke sikde gode på min windows 10 :-( jeg har stor besvær med at trække tracks på plads og kopiere flere på èn gang og tit når man vil vælge en lyd smider den bare op uden at afspille den først. kort sagt - meget tungt at arbejde med :-( skal lige siges at det er deres gratis version. men derfor burde den da ikke drille så meget:-( hvis den regerede på mine kommandoer og ellers opførte sig ordentligt var det et fantastisk program.

nogen der kender et andet program - free - der minder meget om musicmagix?

venligst
peter
24. august 2019 - 01:51 #1
Avatar billede grzona Ekspert
24. august 2019 - 18:08 #2
udmærket program men lidt mere besværligt at arbejde med. :-( nogen der ved hvorfor jeg har så svært ved at flytte og kopiere traks i musicmaker?
14. september 2019 - 12:02 #3
de er for korte
Avatar billede grzona Ekspert
15. september 2019 - 20:54 #4
nej det var min mus der var begyndt at fejle :-P men tak for indsparket ;-)
Avatar billede oscarkogi2007 Juniormester
21. september 2019 - 21:14 #5
Der er FL studio men det koster ret meget og er rett bøvlet de har en gratis version men det er stadigvæk bøvlet

check her:https: //www.image-line.com/flstudio/?gclid=Cj0KCQjwlJfsBRDUARIsAIDHsWr_r1lKp2nrboiA06MCUHdqKXngEyQ0sJh_R5kYjw9nCFNbICEQK9saAhUCEALw_wcB