Salesforce knytter sig tættere til Facebook

Facebook-kommentarer kan fremover integreres med Salesforce.com, hvor brugere kan anvende dem til at oprette kundesager.

Artikel top billede

En kommentar eller et vægopslag på Facebook kan fremover hurtigt fungere som input til oprettelse af en kundeservicesag i Salesforce.com.

Det giver mulighed for, at proaktive servicefolk og sælgere hurtigt kan tage kontakt med utilfredse kunder, der anvender Facebook til at lufte deres kritik.

Facebook-integrationen bliver klar i slutningen af april, er meldingen fra Salesforce. For Professional, Enterprise og Unlimited Salesforce-brugere bliver den nye funktionalitet stillet gratis til rådighed.

Facebook-integrationen følger efter Twitter-integrationen, som Salesforce lancerede for lidt over et år siden, som du kan se på nedenstående video. 

Salesforce.com var en af de første udbydere af webbaserede løsninger, men har på det seneste oplevet stigende konkurrence fra traditionelle leverandører som SAP og Microsoft, ligesom mindre webbaserede løsninger som sugarCRM og helt enkle mikroløsninger som Contactme også presser sig på.

Læses lige nu

    Navnenyt fra it-Danmark

    Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2025 ansat Søren Vindfelt Røn som Data & AI Consultant. Han skal især beskæftige sig med at effektivisere, planlægge og implementere innovative, digitale løsninger for Norriqs kunder. Han kommer fra en stilling som Co-founder & CMO hos DrinkSaver. Han er uddannet Masters of science på Københavns IT-Universitet. Nyt job

    Søren Vindfelt Røn

    Norriq Danmark A/S

    Sentia har pr. 1. oktober 2025 ansat Morten Jørgensen som Chief Commercial Officer. Han skal især beskæftige sig med udbygning af Sentias markedsposition og forretningsområder med det overordnede ansvar for den kommercielle organisation. Han kommer fra en stilling som Forretningsdirektør hos Emagine. Nyt job
    Circle Of Bytes ApS har pr. 1. maj 2025 ansat Jeanette Kristiansen som Account Manager. Hun skal især beskæftige sig med at opbygge og styrke relationer til kunder og samarbejdspartnere, samt sikre det rette match mellem kunder og konsulenter. Nyt job

    Jeanette Kristiansen

    Circle Of Bytes ApS

    Sebastian Rübner-Petersen, 32 år, Juniorkonsulent hos Gammelbys, er pr. 1. september 2025 forfremmet til Kommunikationskonsulent. Han skal fremover især beskæftige sig med Projektledelse, kommunikationsstrategier og implementering af AI. Forfremmelse