Salesforce knytter sig tættere til Facebook

Facebook-kommentarer kan fremover integreres med Salesforce.com, hvor brugere kan anvende dem til at oprette kundesager.

Artikel top billede

En kommentar eller et vægopslag på Facebook kan fremover hurtigt fungere som input til oprettelse af en kundeservicesag i Salesforce.com.

Det giver mulighed for, at proaktive servicefolk og sælgere hurtigt kan tage kontakt med utilfredse kunder, der anvender Facebook til at lufte deres kritik.

Facebook-integrationen bliver klar i slutningen af april, er meldingen fra Salesforce. For Professional, Enterprise og Unlimited Salesforce-brugere bliver den nye funktionalitet stillet gratis til rådighed.

Facebook-integrationen følger efter Twitter-integrationen, som Salesforce lancerede for lidt over et år siden, som du kan se på nedenstående video. 

Salesforce.com var en af de første udbydere af webbaserede løsninger, men har på det seneste oplevet stigende konkurrence fra traditionelle leverandører som SAP og Microsoft, ligesom mindre webbaserede løsninger som sugarCRM og helt enkle mikroløsninger som Contactme også presser sig på.

Mere om samme emne

Csis Security Group A/S

Product Marketing Manager

Uspecificeret arbejdssted

Netcompany A/S

Managing Architect

Midtjylland

Netcompany A/S

Data Management Consultant

Midtjylland

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse

Sæt dit præg på netværksteknologi – bliv en del af vores team i Cyberdivisionen, Hvidovre

Københavnsområdet

Computerworld Events

Vi samler hvert år mere end 6.000 deltagere på mere end 70 events for it-professionelle.

Ekspertindsigt – Lyt til førende specialister og virksomheder, der deler viden om den nyeste teknologi og de bedste løsninger.
Netværk – Mød beslutningstagere, kolleger og samarbejdspartnere på tværs af brancher.
Praktisk viden – Få konkrete cases, værktøjer og inspiration, som du kan tage direkte med hjem i organisationen.
Aktuelle tendenser – Bliv opdateret på de vigtigste dagsordener inden for cloud, sikkerhed, data, AI og digital forretning.

It-løsninger | Online

ERP Insights 2025

Få den nyeste viden om værktøjer, der kan optimere hele din virksomhed med udgangspunkt i AI og fleksibilitet.

It-løsninger | København Ø

Automatisering med Copilot & Agentic AI

Høst viden og erfaringer fra andre om, hvordan Copilot og Agentic AI i praksis kan skabe værdi og fleksibilitet i din organisation.

Sikkerhed | Online

Erfaringer fra frontlinjen: Sådan ændrer trusselsbilledet sig

Kort og fokuseret digitalt event: Erfaren frontkæmper fra den digitale sikkerhedsverden giver dig overblik og konkrete anbefalinger til det aktuelle trusselsbillede.

Se alle vores events inden for it

Navnenyt fra it-Danmark

Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2025 ansat Ahmed Yasin Mohammed Hassan som Data & AI Consultant. Han kommer fra en stilling som selvstændig gennem de seneste 3 år. Han er uddannet cand. merc. i Business Intelligence fra Aarhus Universitet. Nyt job

Ahmed Yasin Mohammed Hassan

Norriq Danmark A/S

Sentia har pr. 1. oktober 2025 ansat Morten Jørgensen som Chief Commercial Officer. Han skal især beskæftige sig med udbygning af Sentias markedsposition og forretningsområder med det overordnede ansvar for den kommercielle organisation. Han kommer fra en stilling som Forretningsdirektør hos Emagine. Nyt job
Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2025 ansat Katrine Køpke Rasmussen som Consultant. Hun skal især beskæftige sig med sikre vækst i NORRIQS kunders forretninger gennem hendes skarpe rapporteringer. Nyt job

Katrine Køpke Rasmussen

Norriq Danmark A/S

Netip A/S har pr. 15. september 2025 ansat Jimmi Overgaard som Key Account Manager ved netIP's kontor i Viborg. Han kommer fra en stilling som Sales Executive hos Globalconnect A/S. Nyt job

Jimmi Overgaard

Netip A/S