Artikel top billede

Salesforce knytter sig tættere til Facebook

Facebook-kommentarer kan fremover integreres med Salesforce.com, hvor brugere kan anvende dem til at oprette kundesager.

En kommentar eller et vægopslag på Facebook kan fremover hurtigt fungere som input til oprettelse af en kundeservicesag i Salesforce.com.

Det giver mulighed for, at proaktive servicefolk og sælgere hurtigt kan tage kontakt med utilfredse kunder, der anvender Facebook til at lufte deres kritik.

Facebook-integrationen bliver klar i slutningen af april, er meldingen fra Salesforce. For Professional, Enterprise og Unlimited Salesforce-brugere bliver den nye funktionalitet stillet gratis til rådighed.

Facebook-integrationen følger efter Twitter-integrationen, som Salesforce lancerede for lidt over et år siden, som du kan se på nedenstående video. 

Salesforce.com var en af de første udbydere af webbaserede løsninger, men har på det seneste oplevet stigende konkurrence fra traditionelle leverandører som SAP og Microsoft, ligesom mindre webbaserede løsninger som sugarCRM og helt enkle mikroløsninger som Contactme også presser sig på.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Ed A/S
Salg af hard- og software.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Computerworld Summit 2025, København – AI transforming business

Årets uomgængelige konference for dig, der er med til at træffe beslutninger om din organisations teknologiske fremtid, og vil have det samlede overblik over aktuelle tendenser i IT-branchen.

27. maj 2025 | Læs mere


Årets CIO 2025

Vi skal finde Årets CIO 2025 og den kvinde eller mand, som i et helt år kan bryste sig af at være landets bedste CIO.

03. juni 2025 | Læs mere


Computerworld Summit 2025, Aarhus – AI transforming business

Årets uomgængelige konference for dig, der er med til at træffe beslutninger om din organisations teknologiske fremtid, og vil have det samlede overblik over aktuelle tendenser i IT-branchen.

03. juni 2025 | Læs mere