Hold styr på tidszonerne med simpel webapplikation

Hvornår passer det bedst med en telekonference med din forretningspartner i Californien og leverandøren i Japan?

Artikel top billede

Selv om du er en mindre virksomhed, så kan du godt have produktion i Vietnam eller kontor i Kina og hovedsæde i København.

Få styr på tidszonerne

Har du brug for at holde styr på tiden i flere forskellige lande på samme tid, kan Worldtime Buddy hjælpe dig godt på vej med at holde styr på tidszonerne.

Ved hjælp af stedbestemmelse ud fra din IP-adresse foreslår Worldtime Buddy selv, hvad der er din hjemby. Er du ikke enig med Worldtime Buddy, kan du selv skifte til en anden by.

Herefter kan du tilføje forskellige lande, byer eller tidszoner, som du har brug for at holde øje med.

Langsom brugergrænseflade

Den eneste anke, som Business Center har over for Worldtime Buddy, er, at det tager lidt lang tid for Worldtime Buddy at finde frem til byerne eller tidszonerne, som du indtaster i søgefeltet øverst til venstre. Ellers fungerer web-applikationen fint.

Når du har udvalgt de byer eller tidszoner, som eksempelvis deltagerne i en telefonkonference kommer fra, kan du fastsætte et tidspunkt. Det sker ved at trække den grønne ramme hen til det ønskede tidspunkt og klikke med musen. Du kan nemt se, hvad tiden er de pågældende steder.

Hvorfor er der snorkelyde fra Californien?

Klik eventuelt på den lille grønne firkant for at få vist mødetidspunkterne. Du kan eventuelt medsende linket til den side, når du indkalder deltagerne til telefon-konferencen. Så ved japanerne eksempelvis, hvorfor deltagerne i PST-tidszonen er lidt morgenstille.

Mere om samme emne

Læses lige nu

    Navnenyt fra it-Danmark

    Netip A/S har pr. 19. august 2025 ansat Burak Cavusoglu som Datateknikerelev ved afd.Thisted og afd. Rønnede. Nyt job

    Burak Cavusoglu

    Netip A/S

    Sentia har pr. 1. oktober 2025 ansat Morten Jørgensen som Chief Commercial Officer. Han skal især beskæftige sig med udbygning af Sentias markedsposition og forretningsområder med det overordnede ansvar for den kommercielle organisation. Han kommer fra en stilling som Forretningsdirektør hos Emagine. Nyt job
    Norriq Danmark A/S har pr. 1. oktober 2025 ansat Rasmus Stage Sørensen som Operations Director. Han kommer fra en stilling som Partner & Director, Delivery hos Impact Commerce. Han er uddannet kandidat it i communication and organization på Aarhus University. Han har tidligere beskæftiget sig med med at drive leveranceorganisationer. Nyt job

    Rasmus Stage Sørensen

    Norriq Danmark A/S