Det gik over alt forventning, da Bibob åbnede for nye kunder i sidste
uge. På grund af den store interesse måtte selskabet dog lukke ned for
flere kunder. Nu er adgangen igen åbnet, og direktør Frank Rasmussen har fået mere at glæde sig over.
»Første dag havde vi 4.000 brugere, der oprettede sig på vores
hjemmeside. Det var langt over, hvad vi kan håndtere, og fortsætter denne fart på tilmeldingerne, vil vi have 250.000 kunder i løbet af det første år,« lyder den optimistiske melding fra Frank Rasmussen i et
interview med DR.
Ifølge Frank Rasmussen er firmaet nu oppe på 14.000 kunder. Det sammenligner han med Telmores opstart i 2000, hvor der kom 3.390 kunder i første måned.
Frank Rasmussen fortryder ikke, at han lukkede "døren" i sidste uge.
»Det er ikke særligt smart at ligge ned lige efter lanceringen. Folk blev sure og ringede så ind til vores support, og derved stegpresset, derfor besluttede vi at stoppe op. Havde vi bare ladet kunderne komme til, havde problemet været langt større,« siger Frank Rasmussen.
Ifølge DR vil Bibob og Frank Rasmussen allerede i næste måned foretage prisnedsættelser.