Webbureauet Juul & Stejle, der bryster sig af at være landets ældste (stiftet 1992), ændrer navn til HelloWeb.
Det nye navn markerer, at webbureauet smelter sammen med reklamebureauet Hello, der blandt andre har it-iværksætteren Morten Lund i ejerkredsen. Det nye sammenhold bliver markedsført under navnet HelloGroup.
»Manøvren med at forene reklamebureau og webbureau, handler om at få flere kloge hoveder ind i processen. I dag er SQL programmering og content management ganske enkelt ikke nok. De kreative og strategiske kompetencer spiller en stadig større og mere afgørende rolle for, om et website fungerer eller ej. Og det er kunderne begyndt at forstå,« siger administrerende direktør i HelloWeb Jørgen Juul, som i sin tid startede Juul & Stejle.
Med navneskiftet satser HelloWeb på at komme tættere på kundernes individuelle behov.
»I starten var fokus på teknologien, men efterhånden som internettet er vokset op, har fokus flyttet sig. Et website er ikke mere 'bare' et website. Kunderne vil have individuelle og kreative løsninger, der passer til netop deres behov. Og med reklamebureauet Hello har vi klædt os på til at følge den udvikling,« fortsætter Jørgen Juul.