ComOFF: Webtjenester forklædt som mennesker - det er jo ulideligt!

Hvordan ville det ser ud og fungere, hvis Facebook, Google, Instagram og mange andre webtjenester var virkelige mennesker? Få svaret i denne absurde og morsomme video.

Artikel top billede

Det virker som en fest, og alle nettets populære webtjenester er samlet.

Sådan er konceptet i nedenstående ComOFF-video, der er produceret af Cracked.com

Det specielle ved videoen er, at alle webtjenesterne som Facebook, Twitter, Instagram, Tumbler, Kickstarter, YouTube og Google spilles af skuespillere.

Og hvad sker der, når en ny bruger pludselig dukker op, og de mange tjenester byder sig til?

Det bliver hurtigt en ulidelig - men også ganske morsom - oplevelse.

Der er massevis af it-referencer i videoen, og det er også en god idé at holde øje med, hvad der sker i baggrunden, når videoen kører.

Så er det eksempelvis på et tidspunkt muligt at spotte personen, der spiller Pirate Bay, som slår sig løs ved en kopimaskine...

Læses lige nu

    Navnenyt fra it-Danmark

    Norriq Danmark A/S har pr. 1. oktober 2025 ansat Rasmus Stage Sørensen som Operations Director. Han kommer fra en stilling som Partner & Director, Delivery hos Impact Commerce. Han er uddannet kandidat it i communication and organization på Aarhus University. Han har tidligere beskæftiget sig med med at drive leveranceorganisationer. Nyt job

    Rasmus Stage Sørensen

    Norriq Danmark A/S

    Adeno K/S har pr. 22. september 2025 ansat Steen Riis-Petersen som ServiceNow Expert. Han kommer fra en stilling som Senior Manager hos Devoteam A/S. Nyt job
    Norriq Danmark A/S har pr. 1. oktober 2025 ansat Huy Duc Nguyen som Developer ERP. Han skal især beskæftige sig med at bidrage til at udvikle, bygge og skræddersy IT-løsninger, der skaber vækst og succes i vores kunders forretninger. Han kommer fra en stilling som Software Developer hos Navtilus. Han er uddannet i bioteknologi på Aalborg University. Nyt job

    Huy Duc Nguyen

    Norriq Danmark A/S

    Danske Spil har pr. 1. oktober 2025 ansat Jesper Krogh Heitmann som Brand Manager for Oddset. Han skal især beskæftige sig med at udvikle og drive brandets strategi og sikre en rød tråd på tværs af alle platforme og aktiviteter. Han kommer fra en stilling som Marketing & Communications Manager hos Intellishore. Nyt job

    Jesper Krogh Heitmann

    Danske Spil