Avatar billede anskov Mester
01. februar 2016 - 13:53 Der er 1 kommentar

Kopir betinget formatering

Hej Alle

Ok, det her spørgsmål må i have svaret på, men kan ikke finde det.
Men jeg har et problem med betinget formatering.

Regel1 (hovedregel): Hvis B1 er større end 0 så ingen formatering
Regel2 (Biregel):Hvis B1 er mindre end A1 formater med rød celle

Dette vil jeg også have til at gælde for B2 op mod A2, B3 op mod A3 osv osv.

Hvordan kopier jeg formateringen så dette bliver tilfældet, for hvis jeg bare kopier og sætter ind på normal vis i f.eks. i B2 så er det stadigvæk op mod A1.

Alt det her er for at gøre opmærksom på at hvis man starter en produktion skal den også registreres som afsluttet.

Håber i kan hjælpe.

Bedste hilsner
Søren
Avatar billede anskov Mester
01. februar 2016 - 15:34 #1
Jeg har selv løst det....Man kan i betinget formatering vælge at lave en formel, herefter kan man hive formateringen ned gennem og formlen ændre sig så på normal vis.