EMC og Oracle hjælper fælles kunder

Nu tilbyder EMC og Oracle den første fælles, certificerede løsning til at fremstille kopier af Oracle 11i-applikationer, uden at det er nødvendigt afbryde produktionen.

Nu tilbyder EMC og Oracle den første fælles, certificerede løsning til at fremstille kopier af Oracle 11i-applikationer, uden at det er nødvendigt afbryde produktionen. Derved vil fælles kunder få mere udbytte af deres Oracle-applikation, argumenterer de to leverandører.

Med EMC TimeFinder og Oracle 11i applikationsværktøjer dannes kopier eller »kloner«, som det kaldes, af Oracle-applikationen. Klonerne anvendes til test, opgradering, business continuity planlægning, back-up, recovery, data warehouse eller hardware-migrering.

EMC og Oracle sætter desuden mere skub i fælles servicetiltag, og lancerer tjenesten »Oracle on EMC Database Accelerator Service«. Det nye tilbud er anden fase i EMC's og Oracles servicestrategi, der har som målsætning at give fælles kunder endnu bedre service og support, oplyses det.

EMC Global Service og Oracle Consulting præsenterede i september det fælles servicecenter JSC, Joint Service Center, hvor specialister fra begge selskaber arbejder sammen om hurtig problemløsning for fælles kunder. Centret fungerer som et testlaboratorium med realistiske kunde-miljøer, der gør det muligt på forhånd at identificere og afhjælpe potentielle problemområder, forklares det.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
itm8 A/S
Outsourcing, hosting, decentral drift, servicedesk, konsulentydelser, salg og udleje af handelsvarer, udvikling af software.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
IT og OT i harmoni: Sikring uden at gå på kompromis med effektiviteten

IT og OT smelter sammen – men med risiko for dyre fejl. Få metoder til sikker integration med ERP, kundesystemer og produktion. Tilmeld dig og få styr på forskellene og faldgruberne.

24. september 2025 | Læs mere


NIS2: Vi gør status efter tre måneder og lærer af erfaringerne

Vær med, når vi deler oplevelser med implementering af NIS2 og drøfter, hvordan du undgår at gentage erfaringerne fra GDPR – og særligt undgår kostbar overimplementering.

30. september 2025 | Læs mere


Ledelse og AI: Sådan transformerer teknologien lederskabet

Her er chancen for at netværke med andre ledere, der håndterer store transformationer med udgangspunkt i it. Hør blandt andet om, hvordan AI revolutionerer forandringsledelse og organisatorisk udvikling.

02. oktober 2025 | Læs mere