Foreningen af Danske InternetMedier (FDIM) uddelte onsdag aften priser til de bedste internet-reklamer i det forgangne år. Prisuddelingen FDIM Internet Awards fandt sted under et stort gallashow i Vega i København. Den nye pris uddeles i fem kategorier: Ideprisen, Synergiprisen, Interaktionsprisen, Effektprisen og Årets Internetkampagne.
Dansk Tipstjeneste fik Ideprisen for sin Tips-kampagne. Synergiprisen gik til Anders & Henriette-kampagnen fra Realkredit Danmark for det bedste samspil mellem on- og offline annoncering.
Maestro Card fik Interaktionsprisen, som gives til den, der bedst har formået at udnytte nettets interaktive muligheder. Den første Effektpris gik til Tryg.
Prisen for den bedste danske internetkampagne i 2003 gik til Carlsberg Ølvalg.
Juryen bestod af Christian Strand fra OMD Danmark, Mik Kristensen fra Nykredit, Christel Poulsen fra Mediacom, Christian Lindstrøm Madsen fra Berlingske Tidende, Klaus Lohse fra Dansk Tipstjeneste, Claus Gilbert Clausen fra CIA Mediaedge Outrider samt Mikkel Josephsen fra eKommunikation.