Dårlig kundeservice hos danske teleselskaber

I halvdelen af de danske mobilselskaber bliver kundeservicen vurderet som "dårlig" eller "meget dårlig" i en ny undersøgelse, som Magasinet Mobil har foretaget.

Når man sender en e-mail til de danske mobilselskaber skal man ikke regne med svar - og slet ikke indenfor et døgn. Det viser en undersøgelse af kundeservicen hos teleselskaberne, som Magasinet Mobil har foretaget.

I hvert andet tilfælde blev henvendelsen per e-mail aldrig besvaret - og kun en fjerdedel af mobilselskaberne formåede at levere et svar indenfor et døgn.

Halvdelen af de danske mobilselskaber har en "dårlig" eller "meget dårlig" kundeservice, fortæller undersøgelsen.

Det lille mobilselskab Telmore bliver udpeget som suveræn vinder i Magasinet Mobils undersøgelse af service overfor kunderne. Både indenfor telefonisk support og e-mail klarede Telmore sig bedst.

Tiscali får til gengæld bundkarakter i undersøgelsen. Selskabet tog hverken telefonen eller svarede på henvendelser per e-mail. Tiscalis mobilkunder kan trøste sig med at de fra den 1. januar bliver overtaget af debitel.

I forhold til en tilsvarende undersøgelse i marts måned er kundeservicen hos de danske mobilselskaber dog samlet blevet lidt bedre, konkluderer Magasinet Mobil.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
TIETOEVRY DENMARK A/S
Udvikler, sælger og implementerer software til ESDH, CRM og portaler. Fokus på detailhandel, bygge- og anlæg, energi og finans.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Cyber Security Summit 2025: Her er truslerne – og sådan beskytter du dine kritiske data

Deltag og få værktøjer til at beskytte din virksomhed mod de nyeste cybertrusler med den rette viden og teknologi.

19. august 2025 | Læs mere


Cyber Security Summit 2025 i Jylland

Deltag og få værktøjer til at beskytte din virksomhed mod de nyeste cybertrusler med den rette viden og teknologi.

21. august 2025 | Læs mere


AI i det offentlige: Potentiale, erfaringer og krav

Hør erfaringerne med at anvende AI til at transformere og effektivisere processer i det offentlige – og med at sikre datakvalitet, governance og overholdelse af retningslinjer.

27. august 2025 | Læs mere