Cisco integrerer IP-telefoni med Microsofts CRM

Cisco lancerer en softwarebaseret konnektor til til Microsoft Business Solutions' CRM-applikation. Den nye
Cisco-software kan rekvireres uden omkostninger
af specialiserede Cisco-partnere.

Cisco Customer Relationship Management Communications Connector, som er det fulde navn for nyheden, integrerer Cisco IP-kommunikationsteknologier med Microsoft CRM. Integrationen betyder, at man nemmere end hidtil kan skabe sammenhæng mellem IP-baserede telefonsamtaler og oplysningerne i CRM-systemet - en fordel i for eksempel call-centre, salgsafdelinger eller support-centre.

Nyheden er rettet mod små og mellemstore virksomheder, som er den primære målgruppe for MBS' Navision-udsprungne ERP-produkter samt for den relativt nye CRM-applikation fra Microsoft.

Cisco-softwaren blev udviklet med teknisk assistance fra Microsoft og er en udvidelse af Ciscos og Microsofts samarbejde på SMB-området, som blev annonceret i februar i år. Det er den første IP-kommunikationsapplikation, som har fået en Microsoft-certificering.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Ed A/S
Salg af hard- og software.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Cyber Security Summit 2025: Her er truslerne – og sådan beskytter du dine kritiske data

Deltag og få værktøjer til at beskytte din virksomhed mod de nyeste cybertrusler med den rette viden og teknologi.

19. august 2025 | Læs mere


Cyber Security Summit 2025 i Jylland

Deltag og få værktøjer til at beskytte din virksomhed mod de nyeste cybertrusler med den rette viden og teknologi.

21. august 2025 | Læs mere


AI i det offentlige: Potentiale, erfaringer og krav

Hør erfaringerne med at anvende AI til at transformere og effektivisere processer i det offentlige – og med at sikre datakvalitet, governance og overholdelse af retningslinjer.

27. august 2025 | Læs mere