ServiceGruppen skal reparere for Toshiba

ServiceGruppen er udnævnt til Toshiba Authorised Service Provider og skal fremover servicere Toshibas bærbare pc'er i Danmark. I tillæg til reparationer kommer ServiceGruppen til at varetage salg af reservedele til Toshiba produkter - både til kanalen og slutbrugere.

»Vi er meget glade for aftalen. Toshiba står stærkt på markedet for bærbare pc'er i Danmark, og vi har en lang række kunder, som ønsker, at vi også kan servicere Toshibas produkter,« siger underdirektør Tue Villum Sørensen fra ServiceGruppen.

Toshiba har blandt andet udpeget ServiceGruppen for at kunne løfte salget af reservedele.

»ServiceGruppen er en landsdækkende serviceyder og er kendt og respekteret for at levere en god og ensartet kvalitet. Vi ser samarbejdet med ServiceGruppen som en god mulighed for at løfte vores salg og ser frem til samarbejdet,« fremhæver Peter Skou, der er country manager for Toshiba Nordic.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
KEYBALANCE A/S
Udvikling og salg af økonomisystemer samt CRM og MPS. Systemer til blandt andet maskinhandlere, vvs-branchen, vognmænd, låsesmede,handelsvirksomheder

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Computerworld Cloud & AI Festival 2025

Med den eksplosive udvikling indenfor cloud & AI er behovet for at følge med og vidensdeling større end nogensinde før. Glæd dig til to dage, hvor du kan netværke med over 2.400 it-professionelle, møde mere end 50 it-leverandører og høre indlæg fra +90 talere. Vi sætter fokus på emner som AI; infrastruktur, compliance, sikkerhed og løsninger for både private og offentlige organisationer.

17. september 2025 | Læs mere


IT og OT i harmoni: Sikring uden at gå på kompromis med effektiviteten

IT og OT smelter sammen – men med risiko for dyre fejl. Få metoder til sikker integration med ERP, kundesystemer og produktion. Tilmeld dig og få styr på forskellene og faldgruberne.

24. september 2025 | Læs mere


NIS2: Vi gør status efter tre måneder og lærer af erfaringerne

Vær med, når vi deler oplevelser med implementering af NIS2 og drøfter, hvordan du undgår at gentage erfaringerne fra GDPR – og særligt undgår kostbar overimplementering.

30. september 2025 | Læs mere