Compare Support udvider samarbejde med Medion

Compare Support har efter tre års samarbejde med Medion på call-center og it-service i Danmark indgået kontrakt på samme område gældende for alle de nordiske lande. Compare skal stå for hotline og reparationer.

»For Medion var det af yderste vigtighed, at vi har en samarbejdspartner, som kan varetage de nordiske lande for os - det gælder fra den første opringning til kundens produkter er blevet repareret. Medion giver som bekendt to års fuld garanti og to års hotline på alle produkter. Denne form for »single point of contact« i service var det kun Compare Support, der kunne varetage. Da vi ydermere har et godt samarbejde på det danske marked, hvor vi har været meget tilfredse med vores samarbejde, var det naturligt at gå skridtet videre og lade Compare Support varetage hele servicen i de nordiske lande,« siger Kim Jensen, direktør i Medion Nordic.

Medion holdt sit indtog i Danmark for et par år siden med de såkaldte Aldi-pc'er, men leverandøren har i dag en bredere kanal, der omfatter både retail- og erhvervsforhandlere.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Ed A/S
Salg af hard- og software.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Computerworld Cloud & AI Festival 2025

Med den eksplosive udvikling indenfor cloud & AI er behovet for at følge med og vidensdeling større end nogensinde før. Glæd dig til to dage, hvor du kan netværke med over 2.400 it-professionelle, møde mere end 50 it-leverandører og høre indlæg fra +90 talere. Vi sætter fokus på emner som AI; infrastruktur, compliance, sikkerhed og løsninger for både private og offentlige organisationer.

17. september 2025 | Læs mere


IT og OT i harmoni: Sikring uden at gå på kompromis med effektiviteten

IT og OT smelter sammen – men med risiko for dyre fejl. Få metoder til sikker integration med ERP, kundesystemer og produktion. Tilmeld dig og få styr på forskellene og faldgruberne.

24. september 2025 | Læs mere


NIS2: Vi gør status efter tre måneder og lærer af erfaringerne

Vær med, når vi deler oplevelser med implementering af NIS2 og drøfter, hvordan du undgår at gentage erfaringerne fra GDPR – og særligt undgår kostbar overimplementering.

30. september 2025 | Læs mere