Juniper kræser for kanalen

Med en omfattende udvidelse af incentiveprogrammet vil Juniper nu belønne loyale partnere.

Netværksfirmaet Juniper udvider nu virksomhedens incentives program i EMEA regionen.

Sælgere kan optjene point, der kan ombyttes til en lang række gaver, og som noget nyt kan pointene også doneres til velgørenhed.

J-incentives programmet gør det muligt for sælgere, at optjene point hos Juniper, der kan ombyttes til en lang række gaver.

Blandt andet kan en sælger konverte sine point til radioer, ure og kameraer, eller American Express Vouchers, der kan udbetales som kontanter. Der vil også være periodiske bonus point at optjene ved lanceringen af nye produkter.

»En sælger kan også vælge at donere de optjente point til en valgfri velgørenhedsorganisation som Røde Kors eller Red Barnet,« forklarer Bjarne Lauritzen.

Programmet er åbent for både alle Junipers Elite, Select og J-forhandlere i hele EMEA regionen.

Det nye program er et led i bestræbelserne på at knytte eksisterende og fremtidige partnere tættere til Juniper.

Det nye program vil fungere med tilbagevirkende kraft fra januar 2006, og alle salg gennemført i den periode vil udløse point hos Juniper.

»Det vi oplever er, at vores konkurrenter fokuserer mindre og mindre på kanalen. Der er færre incentives programmer og marginerne bliver lavere. Det tror vi ikke, er med til at skabe loyalitet, og i og med vi er 100 procent partner-baseret, så er det vigtigt for os, at de føler sig godt behandlet,« siger Bjarne Lauritzen.

Incentives-programmer og salgskonkurrencer er almindelige i kanalen, og nogle firmaer tilbyder ofte meget favorable belønninger til sælgere.

En trend der ofte ender i en etisk gråzone, men Bjarne Lauritzen mener ikke bliver et problem.

»Så længe det foregår inden for de rammer, vi har sat, tror jeg ikke det bliver et problem. De her programmer skal jo ikke være den vigtigste grund til at vælge Juniper, men vi vil gerne gøre det attraktivt, og det skal også være lidt sjovt, at arbejde med Juniper,« siger Bjarne Lauritzen.

TV2

iOS udvikler til TV 2 Teknologi

Københavnsområdet

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse

BI-koordinator / IT & administrativ support

Københavnsområdet

PensionDanmark

Scrum Master

Københavnsområdet

Navnenyt fra it-Danmark

Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2025 ansat Thea Scheuer Gregersen som Finace accountant. Hun skal især beskæftige sig med håndteringer af bl.a. bogføring og finansiel rapportering på tværs af selskaberne. Hun er uddannet Bachelor´s degree i Business Administration & Economics og en Master of Sustainable Business degree. Nyt job

Thea Scheuer Gregersen

Norriq Danmark A/S

Netip A/S har pr. 15. september 2025 ansat Benjamin Terp som Supportkonsulent ved netIP's kontor i Odense. Han er uddannet IT-Supporter hos Kjaer Data. Nyt job

Benjamin Terp

Netip A/S

Danske Spil har pr. 1. oktober 2025 ansat Jesper Krogh Heitmann som Brand Manager for Oddset. Han skal især beskæftige sig med at udvikle og drive brandets strategi og sikre en rød tråd på tværs af alle platforme og aktiviteter. Han kommer fra en stilling som Marketing & Communications Manager hos Intellishore. Nyt job

Jesper Krogh Heitmann

Danske Spil

EG Danmark A/S har pr. 1. december 2025 ansat Søren Jermiin Olesen som Senior Product Manager. Han skal især beskæftige sig med finans- og debitorstyring i det offentlige med ansvar for økonomistyringssystemet EG ØS Indsigt. Han kommer fra en stilling som Product Manager hos KMD A/S. Han er uddannet Cand. oecon. Han har tidligere beskæftiget sig med økonomi bl.a. i Aarhus Kommune og været med til at udvikle NemØkonom før og efter salget til KMD. Nyt job

Søren Jermiin Olesen

EG Danmark A/S