Annonceindlæg fra it-jobbank

Også rekruttering bliver mere digital og social: ”SocialMedia Boost har enormt potentiale”

Det er svært at ramme it-profiler, og det skaber efterspørgsel på databaseret jobannoncering, der gør netop dét. Derfor lanceres SocialMedia Boost.

SocialMedia Boost omfatter Danmarks mest avancerede algoritme, som på baggrund af Big Data skræddersyr kampagner til Facebook og Instagram.

Helt konkret kombinerer produktet en række forskellige tekster og billeder og kører 9 multivarianter af jobannoncen for at optimere annoncen og maksimere effekten. Og det virker.

”Det, der adskiller SocialMedia Boost fra andre sociale kampagner er, at produktet selv finder og lærer målgruppen at kende på baggrund af uddannelse, kompetencer, interesser og digital adfærd. Og altså ikke ud fra en prædefineret målgruppe," fortæller Torben Tronborg, der er salgsdirektør hos it-jobbank, og fortsætter:

"Produktet skræddersys til den enkelte virksomhed og behovet for en specifik it-profil. Derudover sikrer det, at virksomhedernes jobannoncer ses af kandidater, som ikke aktivt søger job. Teknologien har et enormt potentiale i rekrutteringsbranchen,” understreger Torben Tronborg.

Det betyder, at danske virksomheder når ud til endnu flere kandidater og hurtigere finder den rigtige medarbejder.

”Verden bliver kun mere digital, og det gør kandidaterne også. Derfor må vi også tænke rekruttering digitalt og ramme kandidaterne, hvor de er – også på sociale medier. Og jeg har store forventninger til produktet, som vi har kørt test på i en periode. For de har vist, at jobannoncerne får væsentligt flere relevante læsninger, og derfor bliver det nemmere for virksomhederne at nå potentielle it-medarbejdere,” afslutter Torben Tronborg.

SocialMedia Boost:

  • Er unik og effektiv markedsføring af it-job til relevante it-profiler på Facebook og Instagram.
  • Finder selv it-kandidater på baggrund af Big Data – og ikke ud fra prædefineret målgruppe.
  • Optimerer løbende kampagnen op til 1 gang i timen for at maksimere effekten.
  • Sikrer relevante klik og læsninger af virksomhedernes jobannoncer.
  • Når ud til den ubekendte målgruppe, som ikke aktivt søger job.
  • Giver fuld gennemsigtighed og dokumenteret effekt.

Produktet købes som tillæg til en jobannonce på it-jobbank og lanceres til en introduktionspris på kr. 4.950, som er gældende indtil årets udløb.

Læs mere om SocialMedia Boost her.

Kontaktinformation:
Torben Tronborg, salgsdirektør
70 22 93 00, tt@it-jobbank.dk
www.it-jobbank.dk

Kort om it-jobbank

it-jobbank er Danmarks førende karrieresite for it-folk. Vi har en klar vision om at være virksomheders foretrukne rekrutteringspartner og stedet, hvor it-kandidater finder drømmejobbet.

Læs mere om it-jobbank
Kontaktinfo:

it-jobbank A/S

Islands Brygge 57

2300 København S

https://www.it-jobbank.dk/

Vil du vide mere om annonceindlæg?

Computerworld
Live fra Retten i Glostrup (afsluttet): Retten vurderer: Må Computerworld fortsætte liveblog eller ej?
Live fra Retten i Glostrup: Vi er tilbage i retten til Atea-sagens tredjesidste dag inden jul. Følg med i sagen her live og hør om, hvorvidt en rejse til USA var ren ferie på skatteydernes penge eller ej.
CIO
Efter masser af luksusbilag i Atea-bestikkelsesretssagen: Tiltalte it-topfolk fastholder uskyld - vil frifindes
Efter 18 retsdage med timelange afhøringer af de tiltalte og tonsvis af bilag står sagen stadig åben. "Hvis der er kommet noget frem her under sagen, så er det noget, der taler for vores påstand om frifindelse," mener forsvarer Michael Skjødt.
Comon
Ny topmobilprocessor afsløret: Her er de fire ting, du skal vide om Snapdragon 845
Qualcomm har præsenteret sin Snapdragon 845-chipsæt, som vil være at finde i mange af næste års bedste Android-telefoner. Her er alt, hvad du skal vide om chippen
Job & Karriere
Dansk it-virksomhed indførte fire-dages arbejdsuge: I dag er sygefraværet rekord-lavt og direktøren har tabt sig 13 kilo
Interview: Great Place To Work kategori-vinderen IIH Nordic har indført en fire-dages arbejdsuge og taget et opgør med forstyrrende storrums-kontorer og en frustrerende mailkultur. I dag er medarbejderne gladere end nogensinde før.
White paper
Er du klar til EU´s nye persondataforordning? ... her er de gode råd om, hvordan du bedst griber det an
Den nye persondataforordning, der træder i kraft 25. maj 2018, har ganske stor indflydelse på den måde, som mange virksomheder driver forretning på. Hvordan håndterer og beskytter virksomheden kundernes personlige data, så alle kunders valg bliver respekteret og beskyttet? Den nye forordning gælder uanset hvor virksomheden sender data til, uanset hvor data lagres, og uanset hvordan data håndteres. Læs dette whitepaper og få hjælp til at forberede virksomheden på den nye persondataforordning (GDPR). Få også et overblik over persondataforordningen og alle de nødvendige svar til at komme igang med processen.