Annonceindlæg fra it-jobbank

Også rekruttering bliver mere digital og social: ”SocialMedia Boost har enormt potentiale”

Det er svært at ramme it-profiler, og det skaber efterspørgsel på databaseret jobannoncering, der gør netop dét. Derfor lanceres SocialMedia Boost.

SocialMedia Boost omfatter Danmarks mest avancerede algoritme, som på baggrund af Big Data skræddersyr kampagner til Facebook og Instagram.

Helt konkret kombinerer produktet en række forskellige tekster og billeder og kører 9 multivarianter af jobannoncen for at optimere annoncen og maksimere effekten. Og det virker.

”Det, der adskiller SocialMedia Boost fra andre sociale kampagner er, at produktet selv finder og lærer målgruppen at kende på baggrund af uddannelse, kompetencer, interesser og digital adfærd. Og altså ikke ud fra en prædefineret målgruppe," fortæller Torben Tronborg, der er salgsdirektør hos it-jobbank, og fortsætter:

"Produktet skræddersys til den enkelte virksomhed og behovet for en specifik it-profil. Derudover sikrer det, at virksomhedernes jobannoncer ses af kandidater, som ikke aktivt søger job. Teknologien har et enormt potentiale i rekrutteringsbranchen,” understreger Torben Tronborg.

Det betyder, at danske virksomheder når ud til endnu flere kandidater og hurtigere finder den rigtige medarbejder.

”Verden bliver kun mere digital, og det gør kandidaterne også. Derfor må vi også tænke rekruttering digitalt og ramme kandidaterne, hvor de er – også på sociale medier. Og jeg har store forventninger til produktet, som vi har kørt test på i en periode. For de har vist, at jobannoncerne får væsentligt flere relevante læsninger, og derfor bliver det nemmere for virksomhederne at nå potentielle it-medarbejdere,” afslutter Torben Tronborg.

SocialMedia Boost:

  • Er unik og effektiv markedsføring af it-job til relevante it-profiler på Facebook og Instagram.
  • Finder selv it-kandidater på baggrund af Big Data – og ikke ud fra prædefineret målgruppe.
  • Optimerer løbende kampagnen op til 1 gang i timen for at maksimere effekten.
  • Sikrer relevante klik og læsninger af virksomhedernes jobannoncer.
  • Når ud til den ubekendte målgruppe, som ikke aktivt søger job.
  • Giver fuld gennemsigtighed og dokumenteret effekt.

Produktet købes som tillæg til en jobannonce på it-jobbank og lanceres til en introduktionspris på kr. 4.950, som er gældende indtil årets udløb.

Læs mere om SocialMedia Boost her.

Kontaktinformation:
Torben Tronborg, salgsdirektør
70 22 93 00, tt@it-jobbank.dk
www.it-jobbank.dk

Kort om it-jobbank

it-jobbank er Danmarks førende karrieresite for it-folk. Vi har en klar vision om at være virksomheders foretrukne rekrutteringspartner og stedet, hvor it-kandidater finder drømmejobbet.

Læs mere om it-jobbank
Kontaktinfo:

it-jobbank A/S

Islands Brygge 57

2300 København S

https://www.it-jobbank.dk/

Vil du vide mere om annonceindlæg?

Premium
Udbetaling Danmark skal forhandle om mulig kompensation med Netcompany til efteråret
Interview: Inden årsskiftet står det klart, om Netcompany skal kompensere Udbetaling Danmark for de startvanskeligheder, der har været i forbindelse med det nye boligstøttesystem. "Jeg kan hverken be- eller afkræfte, at vi kommer til at bede om et pengebeløb fra Netcompany," lyder det fra Søren Eismark, underdirektør i ATP, som står bag Udbetaling Danmark.
Computerworld
Ny-opdaget malware blokerer programmer som forsøger at slette den: Særligt windows 10 er ramt
En ny type malware er blevet opfanget, der både overvåger din computer og generer falske reklameindtægter til bagmændende. Og så har den en forkærlighed for Windows 10.
CIO
Henrik Jeberg om at arbejde i Silicon Valley: "Er du dygtig nok får du tilbud der får en til at falde ned af stolen."
Henrik Jeberg bor i San Francisco og er direktør i Hampleton Partners, der rådgiver om opkøb med særligt fokus på teknologi. Hør ham fortælle om forskellen på Danmark og Silicon Valley - og om nogle af de vilde forhold der hersker i verdens ubestridte tech-hovedstad.
Job & Karriere
KMD opsagde tryghedsaftaler med medarbejderne få måneder før 300 medarbejdere blev outsourcet til IBM
KMD har i løbet af foråret opsagt to såkaldte tryghedsaftaler med en del af selskabets medarbejdere. Når aftalerne stopper ved udgangen af 2018, er de pågældende medarbejdere ikke længere berettiget til særlig godtgørelse. Det kan få konsekvenser, hvis IBM som forventet skærer i antallet af de 300 KMD-medarbejdere, som selskabet overtager.
White paper
Mobility - her er de aktuelle udfordringer
Hvad med sikkerheden? Mobility-bølgen fejer igennem danske virksomheder, og der er masser af muligheder og faldgruber. Sikkerheden halter, men det kan der gøres noget ved. Produceret af Computerworld.dk i oktober 2014.