Ny telefoncentral sparer SMV'ere for 50 procent

Firmaet ProKOM lancerer nu et produkt til SMV'ere, der gør etableringen af telefonanlæg i virksomheden langt billigere.

Det odensebaserede firma ProKOM lancerer nu en telefoncentral, der giver små og mellemstore virksomheder mulighed for at spare 50 procent, når de etablerer telefonanlæg i virksomheden.

»Vi har sammenlignet listepriserne på vores og konkurrenternes produkter, og vi koster kun omkring det halve, fordi vi ikke inkluderer en masse unødvendige ekstrafunktioner. Kernen i vores nye telefonsystem er, at vi tilbyder et moderne digitalt omstillingsanlæg, der kan det, som virksomhederne har brug for,« siger ProKOM's direktør, Jesper Rytter, til ComON.

Produktet hedder Panasonic TDA og retter sig mod virksomheder med mellem én og 20 ansatte. Der er i Danmark omkring 200.000 virksomheder i dette segment, og ifølge ProKOM er systemet særdeles konkurrencedygtigt.

»Vi tror på, at vores produkt er en god konkurrent til TDC's LG-centraler, der er den mest populære løsning i dette segment,« siger Jesper Rytter og forklarer, at man for mellem seks og syv tusind kroner kan komme i gang med en løsning til otte brugere.

Panasonic TDA er en grundpakke, men det er muligt tilføje ekstrafunktioner, hvis virksomhedens behov ændrer sig, og der er intet særligt loft for, hvor meget ekstra teknik man senere kan integrere i systemet.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Targit A/S
Udvikling og salg af software til business intelligence.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Årets CIO 2025

Vi skal finde Årets CIO 2025 og den kvinde eller mand, som i et helt år kan bryste sig af at være landets bedste CIO.

03. juni 2025 | Læs mere


Computerworld Summit 2025, Aarhus – AI transforming business

Årets uomgængelige konference for dig, der er med til at træffe beslutninger om din organisations teknologiske fremtid, og vil have det samlede overblik over aktuelle tendenser i IT-branchen.

03. juni 2025 | Læs mere


Customer Experience - Lad viden, overblik og data drive den gode kundeoplevelse

Er du klar til at lade dig inspirere af andres erfaringer med, hvordan du automatiserer indsatsen for at øge tilfredshed og loyalitet?

11. juni 2025 | Læs mere