FCK-fans utilfredse med Billetlugen

Billetlugen har ifølge F.C. København-fans problemer med at sende girokort ud til folk, som gerne vil forny deres sæsonkort.

Billetlugen har ifølge F.C. København-fans problemer med at sende girokort ud til folk, som gerne vil forny deres sæsonkort. Det kan ComON fortælle.

»Jeg kan ikke begynde at fortælle, hvor trætte jeg er af dem,« skriver en bruger ved navn "FCKmanden" på fan-sitet Sidelinien.

En anden bruger nikker genkendende til problemstillingen.

»Billetlugen er en skandale. Intet mindre. Jeg synes det er pinligt, at PSE ligger i med sådan en gang latterlig amatørbiks,« skriver brugeren Pillefaxe.

Billetlugen selv afviser, at der skulle være noget problem. Og hvis der er, så er det fordi folk ikke har meldt adresseændring. Derfor kommer giro-kortet ikke frem til sæsonkort-holdere ifølge Billetlugen.

»Hvert år får vi lidt over 100 breve retur. Folk skal altså huske at fortælle os, hvis de skifter adresse. Ellers kan vi ikke finde dem,« siger direktør Jeppe Michael Jensen til ComON.

Direktøren fortæller, at forhåndsbookninger er sendt ud i starten af maj, så alle skulle have fået deres girokort.

Læses lige nu
    Computerworld Events

    Vi samler hvert år mere end 6.000 deltagere på mere end 70 events for it-professionelle.

    Ekspertindsigt – Lyt til førende specialister og virksomheder, der deler viden om den nyeste teknologi og de bedste løsninger.
    Netværk – Mød beslutningstagere, kolleger og samarbejdspartnere på tværs af brancher.
    Praktisk viden – Få konkrete cases, værktøjer og inspiration, som du kan tage direkte med hjem i organisationen.
    Aktuelle tendenser – Bliv opdateret på de vigtigste dagsordener inden for cloud, sikkerhed, data, AI og digital forretning.

    It-løsninger | Online

    ERP Insights 2025

    Få den nyeste viden om værktøjer, der kan optimere hele din virksomhed med udgangspunkt i AI og fleksibilitet.

    It-løsninger | København Ø

    Automatisering med Copilot & Agentic AI

    Høst viden og erfaringer fra andre om, hvordan Copilot og Agentic AI i praksis kan skabe værdi og fleksibilitet i din organisation.

    Sikkerhed | Online

    Erfaringer fra frontlinjen: Sådan ændrer trusselsbilledet sig

    Kort og fokuseret digitalt event: Erfaren frontkæmper fra den digitale sikkerhedsverden giver dig overblik og konkrete anbefalinger til det aktuelle trusselsbillede.

    Se alle vores events inden for it

    Navnenyt fra it-Danmark

    Sentia har pr. 1. oktober 2025 ansat Morten Jørgensen som Chief Commercial Officer. Han skal især beskæftige sig med udbygning af Sentias markedsposition og forretningsområder med det overordnede ansvar for den kommercielle organisation. Han kommer fra en stilling som Forretningsdirektør hos Emagine. Nyt job
    Adeno K/S har pr. 22. september 2025 ansat Steen Riis-Petersen som ServiceNow Expert. Han kommer fra en stilling som Senior Manager hos Devoteam A/S. Nyt job