Microsoft købte for 8,2 millioner kroner i perioden, og reklamekronerne er primært brugt på de to største mediagrupper, tv og dagblade.
I samme periode sidste år brugte Microsoft 322.000 kroner til denne form for markedsføring.
Microsoft købte for 8,2 millioner kroner i perioden, og reklamekronerne er primært brugt på de to største mediagrupper, tv og dagblade.
I samme periode sidste år brugte Microsoft 322.000 kroner til denne form for markedsføring.
KMD A/S
SAP FICA/PSCD ConsultantCapgemini Danmark A/S
Senior SAP S/4HANA Finance Solution ArchitectBAADER Logistix A/S
DataTekniker – 3rd Level support og software- installation og udviklingKemp & Lauritzen
Konica Minolta
GlobalConnect A/S
TDC Erhverv
Jyske Bank
Forretningsanalytiker/forretningsudvikler til Realkredit KerneCapgemini Danmark A/S
Open Application - SAP Accelerate ProgramAller Media A/S
Application Specialist for AdSalesPensionDanmark
It-supporterCapgemini Danmark A/S
Cloud ArchitectNetcompany A/S
IT ConsultantNetcompany A/S
IT ManagerFBG Medier
Full-stack udvikler med fokus på moderne digitale løsningerArctic Wolf
Konica Minolta
Sabio
Konica Minolta