»Hos Microsoft er vi meget fokuserede på at skabe certificeringsprogrammer, der dels hjælper partnerne med at differentiere sig i forhold til konkurrenterne dels sikrer, at partnerne er klædt på til at hjælpe kunderne med at nå deres strategiske forretningsmål. Som guldpartner har WM-data bevist, at de har en erfaring og kompetence, som sætter dem i stand til at øge kundernes forretningsværdi, siger adm. direktør i Microsoft,« Klaus Holse Andersen.
»WM-data har igennem mange år opbygget stor kompetence i vores produkter. Vores guld-partner program er ikke en avanceret teknisk certificering men et udtryk for, at danske virksomheder blåstempler WM-datas kompetencer inden for Microsoft-området. Det er vigtigt for mig at understrege, at det er kundernes vurdering og ikke en strategisk overvejelse fra vores side. I bund og grund handler et frugtbart partnerskab jo netop om, at kunderne oplever, at vi i fællesskab leverer værdi,« fortsætter han.
Microsoft har spurgt en række af WM-datas kunder om deres løsning og om deres tilfredshed med denne. Tilbagemeldingerne var ifølge Klaus Holse Andersen yderst positive.
»Kundernes tilbagemeldinger dokumenterer, at WM-data evner at levere komplekse løsninger, som skaber forretningsmæssig værdi. Guld-partnerskabet giver WM-datas eksisterende og kommende kunder et bevis for, at de via erfaring fra tidligere projekter har den nødvendige kompetence til hurtigt og effektivt at løse komplicerede opgaver,« siger han.
»Jeg er utrolig stolt af, at vi er udnævnt til Microsoft guld-partner. Især fordi det betyder, at kunderne er tilfredse med vores løsninger. For mig et det også et udtryk for, at den målrettede satsning, som vi har gjort for at udvikle Microsoft-løsninger, der skaber fordele for vores kunder, bærer frugt,« siger direktør Ole Nielsen hos WM-data.