Dyrt behøver ikke være bedst

Prisen er ikke det afgørende element, når det gælder web-design. Den amerikanske brugerflade-ekspert Jared Spool præsenterede igår på WebBuilder-konferencen i San Francisco resultaterne af en brugerundersøgelse, der indbefattede ni forskellige web-steder. Hjemmesiden med den dårligste brugervenlighed var Disney's, men vinderen blev den lille Edmund's Automobiles Buyer's Guide. Disney-hjemmesiden har kostet koncernen omkring 1.6 milliarder kroner, mens Edmund's web-sted kostede 60.000 kr. i udviklingsomkostninger.




    Brancheguiden
    Brancheguide logo
    Opdateres dagligt:
    Den største og
    mest komplette
    oversigt
    over danske
    it-virksomheder
    Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
    Brother Nordic A/S
    Import og engroshandel med kontormaskiner.

    Nøgletal og mere info om virksomheden
    Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

    Kommende events
    NIS2: Vi gør status efter tre måneder og lærer af erfaringerne

    Vær med, når vi deler oplevelser med implementering af NIS2 og drøfter, hvordan du undgår at gentage erfaringerne fra GDPR – og særligt undgår kostbar overimplementering.

    30. september 2025 | Læs mere


    Ledelse og AI: Sådan transformerer teknologien lederskabet

    Her er chancen for at netværke med andre ledere, der håndterer store transformationer med udgangspunkt i it. Hør blandt andet om, hvordan AI revolutionerer forandringsledelse og organisatorisk udvikling.

    02. oktober 2025 | Læs mere


    Sådan drager du fordel af AI, Power Apps og branchemoduler med Business Central

    Få hands-on viden om, hvordan du kan skalere din virksomhed med AI, Power Apps og branchemoduler i Dynamics 365 Business Central.

    03. oktober 2025 | Læs mere