Boo.com's nye slogan kunne næsten ikke være mere passende: "Because style never dies". Forretningen lukkede med millionunderskud i maj måned, og navnet blev solgt for 3 mio. dollars til Fashionmall.com.
Men Boo.com er ikke død og borte - den 30. oktober bliver sitet vakt til live igen som et on-line community for stilbevidste 18-30 årige. Brugerne skal "skabe og drive modetrends" ved at poste til opslagstavler, chatte og deltage i afstemninger.
Trods de flotte ord er formålet selvfølgelig stadig at sælge varer. Sortimentet bliver inddelt i kategorierne "walk", "wear", "adorn", "care", "give" og "play".
Fra starten kan man finde omkring 250 produkter, udvalgt af firmaets "Global Style Director" i samråd med "stil-findere". Boo.com vil ikke selv føre lager, men linke videre til andre forretninger, som betaler kommission.
Indtægter skal også komme ind gennem annoncer, licensering og salg af data om kunderne.