Hyundai får ny salgskanal i Danmark

Markedet for it-monitorer får en ny kraftfuld aktør. Hyundai har skiftet to mindre distributører ud med Rosenmeier og GS Scandinavia, og målet er at komme ind i top-6 på det danske marked inden 2006, oplyser regional manager Jan Karlsson til CRN.

I første omgang skal der introduceres to TFT-linjer.

Den ene produktslinje rettes mod gamer-markedet og sælges gennem retail. Her er det lav responstid, som er idealet, og Hyundai bryster sig af 12 millisekunder.

Den anden er en office-linje, hvor der satses på ergonomi. En TCO-03-certificering markererer niveauet.

Jan Karlsson overvejer også introduktion af plasma-skærme på det danske marked, men det bliver ikke inden for de første måneder, forklarer han.

Navnenyt fra it-Danmark

Signifly har pr. 1. august 2025 ansat Morten Eskildsen som UX Lead. Han skal især beskæftige sig med styrke bureauets kompetencer inden for UX og digital strategi i konsulentteamet og arbejde på tværs af alle afdelinger. Han kommer fra en stilling som CDO, UX & Digital Strategy Consultant hos Zupa. Nyt job

Morten Eskildsen

Signifly

Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2025 ansat Alexander Bendix som Consultant. Han skal især beskæftige sig med tilføre nye, friske perspektiver og værdifuld viden til NORRIQS Data & AI-afdeling. Nyt job

Alexander Bendix

Norriq Danmark A/S

Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2025 ansat Søren Vindfelt Røn som Data & AI Consultant. Han skal især beskæftige sig med at effektivisere, planlægge og implementere innovative, digitale løsninger for Norriqs kunder. Han kommer fra en stilling som Co-founder & CMO hos DrinkSaver. Han er uddannet Masters of science på Københavns IT-Universitet. Nyt job

Søren Vindfelt Røn

Norriq Danmark A/S