Jabra placerer kundeservice-center i Ballerup

Danske Jabra, der er globalt førende inden for mobile håndfri kommunikationsprodukter, har opbygget et nyt centralt kundeservice-center i Jabras hovedkvarter i Ballerup ved København.

Centret skal hjælpe kunder i EMEA-området (Europa, Mellemøsten og Afrika). Et kundeservice-center i Xiamen tilbyder assistance til kunder i Asien og et tilsvarende center i Nashua, New Jersey, supporterer kunder i USA og Canada.

Ud over slutbruger-support skal kundeservice-centrene sætte Jabra i stand til bedre at klæde sit globale netværk af forhandlere og kanalpartnere på med nødvendig information for bedre at kunne forstå, hvordan man bruger Jabras produkter. Og centrene skal forsyne dem med et værktøj hvormed de kan besvare spørgsmål nemt og effektivt, oplyser leverandøren.

»Udvidelsen af Jabras kundeservice er en del af vores konstante stræben efter at tilbyde den bedst mulige support af Jabra-produkter, inklusive vores populære trådløse Bluetooth-produkter,« siger Morten Steen-Jørgensen, executive vice president i GN Netcom, der står bag Jabra.

»Jabras Bluetooth-produkter er meget nemme at bruge, men eftersom Bluetooth er en relativt ny teknologi, har vores kunder måske brug for hjælp for at få det fulde udbytte af produkterne. For ek­sempel når mobiltelefon og headset skal »parres« - eller for at benytte de mere avancerede muligheder,« tilføjer han.

Annonceindlæg fra DE-CIX

Enhver strategi for applikationsmodernisering bør tage netværket med fra start

Modernisering af ældre on-premise-applikationer til cloud-løsninger er en topprioritet for virksomheder globalt.

Navnenyt fra it-Danmark

Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2025 ansat Ahmed Yasin Mohammed Hassan som Data & AI Consultant. Han kommer fra en stilling som selvstændig gennem de seneste 3 år. Han er uddannet cand. merc. i Business Intelligence fra Aarhus Universitet. Nyt job

Ahmed Yasin Mohammed Hassan

Norriq Danmark A/S

Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2025 ansat Søren Vindfelt Røn som Data & AI Consultant. Han skal især beskæftige sig med at effektivisere, planlægge og implementere innovative, digitale løsninger for Norriqs kunder. Han kommer fra en stilling som Co-founder & CMO hos DrinkSaver. Han er uddannet Masters of science på Københavns IT-Universitet. Nyt job

Søren Vindfelt Røn

Norriq Danmark A/S

IT Confidence A/S har pr. 1. oktober 2025 ansat Johan Léfelius som it-konsulent. Han skal især beskæftige sig med med support, drift og vedligeholdelse af kunders it-miljøer samt udvikling af sikre og stabile løsninger. Han kommer fra en stilling som kundeservicemedarbejder hos Telia Company Danmark A/S. Han er uddannet (under uddannelse) som datatekniker med speciale i infrastruktur. Han har tidligere beskæftiget sig med kundeservice, salg og teknisk support. Nyt job

Johan Léfelius

IT Confidence A/S

Danske Spil har pr. 1. oktober 2025 ansat Jesper Krogh Heitmann som Brand Manager for Oddset. Han skal især beskæftige sig med at udvikle og drive brandets strategi og sikre en rød tråd på tværs af alle platforme og aktiviteter. Han kommer fra en stilling som Marketing & Communications Manager hos Intellishore. Nyt job

Jesper Krogh Heitmann

Danske Spil