Nyt support-program fra Dell

Dell lancerer nu, hvad leverandøren kalder sit mest avancerede serviceniveau for enterprise-support. Platinum Enterprise Service angives at være en fleksibel og skræddersyet support til større virksomheder, der ønsker øget systemudnyttelse og reduktion af deres driftsomkostninger.

Med Platinum Enterprise Service bliver kunderne supporteret af en technical account manager via fortløbende rapportering, som er specielt udviklet til at fokusere på eventuelle problemer med kundens it-systemer. Supporten omfatter kun servere og storage, oplyses det.

Platinum Support Service kunder kan kontakte Dell Enterprise Expert Centre døgnet rundt. Hvis et produktproblem kræver koordinering med andre hard- eller softwareforhandlere, vil Technical Account Manageren stå for den videre koordinering, lyder det fra Dell.

»Lanceringen af Platinum Enterprise Service er et eksempel på Dells fokus på at levere netop den support og service, som vores enterprise-kunder efterspørger. Med Platinum får kunderne blandt andet ekspertrådgivning og fleksible responstider, som kan være med til at løse forretningsmæssige såvel som teknologiske udfordringer,« siger Josh Claman, som er serviceansvarlig i Europa.

Dell har de seneste år sat fokus på at blive en seriøs spiller i forhold til de store og krævende virksomheder. Det nye serviceprogram er en del af denne strategi.

Navnenyt fra it-Danmark

Netip A/S har pr. 19. august 2025 ansat Burak Cavusoglu som Datateknikerelev ved afd.Thisted og afd. Rønnede. Nyt job

Burak Cavusoglu

Netip A/S

Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2025 ansat Alexander Bendix som Consultant. Han skal især beskæftige sig med tilføre nye, friske perspektiver og værdifuld viden til NORRIQS Data & AI-afdeling. Nyt job

Alexander Bendix

Norriq Danmark A/S

Enterprise Rent-A-Car har pr. 1. september 2025 ansat Christian Kamper Garst som Senior Key Account Manager. Han skal især beskæftige sig med at vinde markedsandele i hele Norden som led i en storstilet turnaround-strategi. Han kommer fra en stilling som Salgsdirektør hos Brøchner Hotels. Nyt job

Christian Kamper Garst

Enterprise Rent-A-Car

IT Confidence A/S har pr. 1. oktober 2025 ansat Johan Léfelius som it-konsulent. Han skal især beskæftige sig med med support, drift og vedligeholdelse af kunders it-miljøer samt udvikling af sikre og stabile løsninger. Han kommer fra en stilling som kundeservicemedarbejder hos Telia Company Danmark A/S. Han er uddannet (under uddannelse) som datatekniker med speciale i infrastruktur. Han har tidligere beskæftiget sig med kundeservice, salg og teknisk support. Nyt job

Johan Léfelius

IT Confidence A/S