Dustin Home i stor udsalgskampagne

To uger med store annoncer skal trække privatkunder til Dustins webbutik. Direktør lover, at flere kampagner er på vej.

Med helsidesannoncer i en række dagblade vil Dustin nu trække privatkunder ind til deres privatshop på internettet, Dustin Home. Annoncekampagnen startede 4. januar og løber til og med næste uge i Ekstra Bladet, Metroxpress, Se og Hør og Urban. I alt vil Dustin bruge over en halv million kroner på kampagnen.

Dustin tyvstartede dog på deres reklamekampagne allerede 25. december. En lang række fysiske butikker starter deres udsalg i ugen efter jul, hvor mange kunder er i humør til at gå på udsalg. De kunder vil Dustin gerne have i deres webshop, forklarer Michael Haagen Petersen, der er administrerende direktør i Dustin.

»Vi var interesseret i at ramme den vibe i markedet, hvor mange kunder er i udsalgsmode,« siger Michael Haagen Petersen.

Ifølge ham gav sidste uges kampagne gode resultater, og det giver ham lyst til at fortsætte annonceringen.

»Vi har ønsket at fortsætte den gode tendens, som vi havde med vores annoncekampagne i december,« siger Dustin-direktøren.

Han fortæller, at Dustin er klar til yderligere større reklamekampagner overfor deres privatkunder.

»Man kan regne med at se os i stor stil fremover, for det er marked, som vi satser på,« siger Michael Haagen Petersen.

Mere om samme emne

Navnenyt fra it-Danmark

Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2025 ansat Søren Vindfelt Røn som Data & AI Consultant. Han skal især beskæftige sig med at effektivisere, planlægge og implementere innovative, digitale løsninger for Norriqs kunder. Han kommer fra en stilling som Co-founder & CMO hos DrinkSaver. Han er uddannet Masters of science på Københavns IT-Universitet. Nyt job

Søren Vindfelt Røn

Norriq Danmark A/S

Sentia har pr. 1. oktober 2025 ansat Morten Jørgensen som Chief Commercial Officer. Han skal især beskæftige sig med udbygning af Sentias markedsposition og forretningsområder med det overordnede ansvar for den kommercielle organisation. Han kommer fra en stilling som Forretningsdirektør hos Emagine. Nyt job
Danske Spil har pr. 1. oktober 2025 ansat Jesper Krogh Heitmann som Brand Manager for Oddset. Han skal især beskæftige sig med at udvikle og drive brandets strategi og sikre en rød tråd på tværs af alle platforme og aktiviteter. Han kommer fra en stilling som Marketing & Communications Manager hos Intellishore. Nyt job

Jesper Krogh Heitmann

Danske Spil

Signifly har pr. 1. august 2025 ansat Anders Kirk Madsen som Tech Lead. Anders skal især beskæftige sig med at hjælpe Signiflys offentlige og private kunder med at styrke forretningen gennem teknisk solide løsninger. Anders kommer fra en stilling som Business Architect hos SOS International. Nyt job